ЗАМОВИТИ

Створити міжнародний бренд. процес створення бренду

Робота зі створення унікального міжнародного бренду та підтримки його впізнаваності стає дуже актуальною, якщо ваша компанія вирішила розширюватись та виходити на міжнародний рівень надання послуг. Процес створення бренду безпосередньо пов'язаний із тим, як споживач оцінює компанію чи торгову марку, під якою продаються товари. Бренд насамперед необхідно оцінювати як репутацію. Зрозуміло, що для забезпечення позитивного іміджу компанії на будь-якому новому ринку, в тому числі зарубіжному, потрібно сформувати перше враження. Створювати позитивну репутацію компанії можна абсолютно різними способами – реклама в Інтернеті (сайти, соціальні мережі), ТБ, ЗМІ тощо

Створити міжнародний бренд на даний час є дуже складним завданням, оскільки у світі існують і зареєстровані вже мільйони компаній з красивими та тематичними назвами, що відображають специфіку бізнесу.

Етапи створення та формування міжнародного бренду включає: розробку позиціонування, місії та філософії, розробку назви (неймінг) компанії або товару, логотипу, фірмового стилю, бренд бука та багато іншого.

Звичайно, репутація бренду формується упродовж великого часу як існуючими, так і майбутніми (новими) клієнтами. Покупець звертає увагу і купує (замовляє) бренд в першу чергу, тому, що він дозволяє йому сформувати певні очікування якості товарів, що купуються або послуг, а також оцінює можливу вигоду від такого придбання. Головна причина того, що компанія несе поточні грошові витрати на підвищення впізнаваності бренду, полягає у можливості отримувати прибуток, що закладається у ціну товару чи послуги.

Покупці готові платити більше за бренд, ніж за торгову марку (яких дуже багато), оскільки бренд має репутацію лідера, якому можна довіряти. Дуже простий приклад: компанія Apple може продавати свої смартфони, планшети та стаціонарні ПК за цінами, більше ніж у конкурентів, тому що основна відмінність полягає в дуже високій якості складання товару, його якості та застосуванні останніх рішень і досягнень у галузі цієї техніки. Так само приклад можна навести і в автомобільному світі – це відомі німецькі чи японські автомобілі, які не голову вищі за багато французьких чи італійських брендів.

Якщо директор компанії вирішив вивести свій бізнес на міжнародний рівень, то цілі, яких йому необхідно досягти, не відрізняються від звичайної ринкової експансії. Однак, щоб бути впевненим у тому, що товар чи послугу купуватимуть за кордоном, необхідно правильно створити та позиціонувати міжнародний бренд. Важливо повністю відповідати всім необхідним вимогам до якості на новому ринку, враховувати культурні та релігійні особливості країни.

Студія брендингу та графічного дизайну LogoMaster® Studio (Україна, м.Київ) намагається враховувати всі фактори та дотримуватись усіх необхідних вимог при створенні нового міжнародного бренду.

Нижче наведено приклади робіт студії зі створення міжнародного бренду, які успішно працюють уже понад десять років:



Дивитись усі роботи

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98