ЗАМОВИТИ

Логотип комбінат хлібопродуктів зерновий термінал порт Україна

Редизайн логотипу:

Приватне акціонерне товариство Миколаївський Комбінат Хлібопродуктів (скорочено на укр. ”МКХП” - Миколаївський Комбінат Хлібопродуктів) є частиною групи компаній OREXIM з 2016 року. Комбінат розташований на півдні України за 500 метрів від причалу Миколаївського Морського Комерційного Порту. Об'єднаний комплекс уже понад 50 років виробляє та продає високоякісні продукти під ТМ ”Щедрий Господар”. Використання Компанії саме з метою зернового складу та місця перевалки в порт є досить перспективним через наявність вільних місць для розширення складських потужностей та наявності порту, особливо беручи до уваги спорудження у галереї відвантаження зерна та продуктів переробки безпосередньо до порту.

До нас у студію звернулися за редизайном логотипу комбінату. Основне завдання – розробити новий та сучасний логотип з урахуванням світових трендів логобудування, який би відображав тематику діяльності.




Новий розроблений логотип повністю відповідає поставленому завданню - легко і зрозуміло читається, а також залишає за собою попередню впізнаваність бренду - тематику зерна.

Логотип комбінату відображає форму безпечного відвантаження зерна на судно замовника через експортний зерновий термінал. Округла нижня частина судна символізує стабільність, а форма золотого зерна означає відповідність стандартам і його високоякісного стану при відвантаженні. Завиток у вигляді земної кулі символізує світ, експорт зернових культур у всі частини світу. Золотий колір – це жовте стигле пшеничне поле, а синій колір символізує ясне небо та безкрайній океан.


Шрифтове написання назви ”МКХП/MMW” у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду. Для розшифровки діяльності було прийнято використати в логотипі дескриптор “ЗЕРНОВИЙ ТЕРМІНАЛ / GRAIN TERMINAL”.

Літера ”П” у назві символізує силос, в якому дбайливо зберігається зерно замовника, а унікальна будова конвеєрної галереї, яка веде до причалу, зображена у літерах ХКМ.

Кольори логотипу також несуть у собі певний сенс. Темно-синій колір символізує впевненість і стабільність в послугах, що оперативно надаються терміналом. У золотому кольорі криється сенс процвітання та надії на успіх замовника. Біле тло символізує прозорість роботи терміналу, тим самим вселяючи довіру клієнтам.



Розробка фірмового стилю:

Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. В рамках замовлення було розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверти, фірмовий бланк, блокнот, пакет та багато іншого. Розроблений фірмовий стиль доповнює логотип та створює єдиний фірмовий блок інформації про бренд.



Розробка бренду бука:

Протягом трьох тижнів було виконано завдання щодо створення та погодження бренд бука. Особливу увагу Замовник просив приділити опису логотипу, його нанесенню на різні площини та опису фірмового стилю.



Відгук:

П.І.Б.: Анастасія Тен

Компанія: ПрАТ "НКХП" (Зерновий термінал)

Посада: Менеджер з реклами

Місто: Україна, м. Миколаїв

Заказывали ребрендинг существующего логотипа и разработку бренд бука. Студия LogoMaster выиграла в нашем мини-тендере, который мы проводили среди нескольких студий. Работа по разработке логотипа для зернового терминала заняла первое место.

Работать с компанией было легко и комфортно, хотя правок руководство вносило очень много. Могу на 100% сказать, что это команда отличных профессионалов. Учли все наши пожелания и видения, дали полезные рекомендации. Сроки были выдержаны. Качество и профессионализм на самом высоком уровне! Однозначно рекомендую!

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98