Основним видом діяльності “Адвокатського бюро Богдана Устименко” є захист та представництво клієнтів у кримінальних справах у сфері економіки та службової діяльності. За багаторічну практику керівника Бюро Богдана Устименка жоден із його клієнтів, яким він одноосібно надавав правову допомогу у кримінальних провадженнях, не був позбавлений волі та не втратив своїх бізнес-активів.
Також адвокат Устименко має унікальний досвід представництва клієнтів у Міжнародній організації кримінальної поліції – Інтерполі. Необхідно відзначити, що в результаті ретельної роботи керівника Бюро Генеральний Секретаріат Інтерполу (м. Ліон, Франція) визнавав його клієнтів політично переслідуваними особами в Україні та скасовував їхній міжнародний розшук.
Крім того, ще одним базовим напрямом роботи Бюро є повернення законним власникам майна з чужого незаконного володіння, у тому числі активів, заволодіння якими відбулося шахрайським шляхом. Бюро гарантує нерозголошення будь-яких відомостей про клієнтів без їхньої письмової згоди та суворого дотримання адвокатської таємниці.
До нашої студії звернулися за розробкою візуального образу бренду – створенням логотипу, слогана, фірмового стилю та бренд бука.
Після детального обговорення різних варіантів логотипу Замовник затвердив наведений нижче логотип. Знак розробленого логотипу виконаний у вигляді стилізованої монограми з великих літер прізвища та імені адвоката – У та Б, які виконані в динаміці, а їх гострі кути відбивають силу, хитрість та спритність.
Шрифтове написання назви “АДВОКАТСЬКЕ БЮРО Богдана Устименко” виконано у строгому стилі.
Колірне рішення логотипу виконано у двох кольорах: темно-сірий та червоний.
Сірий колір асоціюється із силою, важливістю, авторитетністю, надійністю, впевненістю. Червоний колір логотипу відображає лідерство, енергію та стабільність.
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. В рамках замовлення було розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверти, фірмовий бланк, папка, ручка. Розроблений фірмовий стиль своїми елементами доповнює логотип, створюючи єдиний та універсальний блок інформації. Основною відмінністю стилю є простота, строгість і запам'ятовуваність.
Протягом двох тижнів було виконано завдання щодо створення та погодження бренд бука. Особливу увагу Замовник просив приділити опису логотипу та його нанесенню на різні площини, створенню фірмового стилю, з яким відвідувач зустрінеться на вивісці та в інтер'єрі офісу.
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98