ЗАМОВИТИ

Логотип стиль слоган мережа магазинів побутових товарів Україна

Розробка логотипу:

"РУКАВИЧКА" - мережа магазинів побутових товарів. Асортимент продукції: побутова хімія, засоби гігієни для всієї родини, іграшки, біжутерія, одяг та взуття, товари для дому, декоративна косметика та багато іншого.

У нашу студію звернулися за розробкою візуального образу бренду – створенням логотипу, слогану та фірмового стилю. Замовником було поставлено завдання придумати цікавий та простий у використанні логотип, що асоціюється зі сферою діяльності.

Після детального обговорення різних варіантів Замовник затвердив наведений нижче логотип. Знак логотипу виконаний у вигляді рукавички з нанесенням на неї орнаменту у вигляді відсотка %, що відображає знижку та товари за оптимальною ціною.

Колірне рішення логотипу виконане в оранжевому кольорі. Він наповнює енергією та налаштовує на життєрадісний лад, а також створює враження домашнього комфорту.

Шрифтове написання назви “РУКАВИЧКА” у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду.



Створення слогану:
Сеть приємних дрібничок


Розробка фірмового стилю:

Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. В рамках замовлення було розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверти, фірмовий бланк. Розроблений фірмовий стиль із піктограмами засобів побутової хімії, гігієни, іграшок, одягу та інших товарів для дому відображають сферу діяльності магазину та привертають увагу.



Дизайн зовнішнього оформлення фасаду магазину:

Правильне зовнішнє оформлення фасаду магазину може серйозно вплинути на бізнес, привертаючи увагу перехожих та викликаючи позитивне враження у потенційних клієнтів. Вивіска, банера, щити, оформлення зовнішніх вітрин здатні проінформувати споживачів про акції, знижки, спеціальні пропозиції та, зрозуміло, про профіль магазину. Подібна реклама є особливо актуальною для тих магазинів, які реалізують товари чи послуги масового попиту, як у нашому випадку, і орієнтуються на перехожих.


У даному випадку була розроблена:

Ми б хотіли відзначити, що перераховані вище методи прагнуть привернути увагу перехожих. Однак, зовнішнє оформлення фасаду також може наголошувати на статусності торгової точки, фірми або організації. Красивий і стильний фасад з вишуканими елементами зовнішньої реклами буде гарною службою бутикам, ювелірним магазинам та іншим компаніям, орієнтованим на забезпечених клієнтів.

Отже, правильне оформлення фасаду має дуже велике значення. Навіть якщо ви не маєте на меті привернення уваги перехожих, кожен ваш клієнт повинен легко знаходити ваш офіс (для цього необхідна продумана вивіска), і позитивно реагувати, приходячи до вас (швидше за все нудний і поганий зовнішній вигляд фасаду спонукатиме клієнта до співпраці).


Відгук:

П.І.Б.: Семенов Євген

Компанія: Компанія "Рукавичка"

Посада: Директор з розвитку

Місто: Україна, м. Новомосковськ

Від імені компанії "Рукавичка" висловлюю величезну подяку за виконану роботу для нас! Все в обумовлені терміни, одна з найкращих пропозицій щодо ціноутворення на ринку аналогічних послуг!

Творчих успіхів Вам, вдячних клієнтів і звичайно ж прибутку!!!

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98