ЗАМОВИТИ

Розробити дизайн упаковки дитячого харчування сухе молоко Baby Life

Розробка дизайну упаковки:

Розробка дизайну упаковки для дитячого харчування - сухе молоко, TM "TIPP Baby Life" (Німеччина). Цікавою особливістю продукту є спеціальна технологія UV guard – ультрафіолетовий захист вмісту у банку, коли він відкривається. Лінійка продукту розбита на чотири основні типи (від 1 до 4) залежно від віку дитини.

«Baby Life 1» у назві сухої молочної суміші означає, що продукт призначається для харчування дітей від народження. Він сприяє розвитку та зміцненню імунітету дитини в перші, вирішальні місяці життя. Живі біфідобактерії, подібні до тих, що знаходяться в кишечнику дитини на грудному вигодовуванні, підтримують здорову мікрофлору і сприяє зміцненню імунітету.

"Baby Life 2" у назві молочної суміші означає, що продукт призначається для харчування дітей з 6 місяців. Для дітей раннього віку грудне молоко є найкращим харчуванням. Дана суміш використовується у харчуванні малюків при нестачі грудного молока у мами або відсутності можливості грудного вигодовування.

«Baby Life 3» у назві молочної суміші означає, що продукт призначається для харчування дітей з 12 місяців. У цей час дитина активно росте, робить перші самостійні кроки та вчиться спілкуватися з навколишнім світом. Імунна система малюка продовжується розвиватися, тому йому необхідний захист. Він потребує вітамінів і збалансованого харчування, щоб вирости активним і здоровим.

"Baby Life 4" у назві харчування означає, що продукт призначається для харчування дітей з 24 місяців. Саме тоді дитина освоює і закріплює нові навички, яке дії стають дедалі усвідомленішими. На цьому етапі інтелект дитини розвивається активно і продовжує формуватися його імунітет. Тому важливо забезпечити малюка правильним харчуванням для кращого розвитку день за днем.

Розробку дизайну упаковки доручили нашій студії дизайну LogoMaster. Розроблений дизайн упаковки виконаний у світло-блакитних тонах з елементами молекулярних ґрат для відображення найсучасніших технологій застосовуваних під час виготовлення дитячого харчування. Яскравими, кольоровими об'ємними колами позначені вітаміни, що входять до складу сухого молока. Ведмедик-панда з пляшечкою для годування відображає вміст упаковки та розкриває суть продукту для кінцевого покупця.

З огляду на оформлення, споживачеві зрозуміло, що це якісна продукція, яку не тільки приємно тримати в руках, а й можна приготувати для своєї дитини. Варто відзначити, що такий важливий фактор - з упаковки дуже легко зчитується основна базова інформація, що дуже зручно. Сподіваємося, що люди відчуватимуть задоволення та радість від покупки цього дитячого харчування.



Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98