ТМ “la Appetito” – новий бренд, який боротиметься за українського споживача на українському ринку соусу, гірчиці, аджики, майонезу.
Виробник: ТОВ «Слобожанський завод продтоварів», м. Сватове, Луганська область (Україна).
До нашої студії звернулися за розробкою візуального образу бренду – створенням логотипу та дизайну упаковки майонезу.
Розроблений дизайн упаковки виконаний у яскравих та смачних життєрадісних кольорах для привернення уваги, а також відображає продукцію виготовлену з урахуванням усіх стандартів якості.
Шрифтове написання основних написів на упаковці розроблено в об'ємній та добре читаній формі та доносить до споживача позитивний настрій та впевненість у високій якості продукції, що особливо важливо для цього сегмента продукції.
Ціни на майонез характеризуються невеликими коливаннями та залежать від цін на основні сировинні компоненти: яйця та олія. Їхня вартість досить нестабільна і при цьому має тенденцію до зростання. За даними операторів ринку, середньостатистичний українець споживає щороку близько 2 кг майонезу. Водночас кількість фірм, що випускають цю продукцію, щороку зростає, а вже існуючі постійно нарощують обсяги виробництва.
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98