ЗАМОВИТИ

Створення бренду Miele. Історія та легенда бренду

За довгі роки свого існування це сімейне підприємство зуміло подолати всі історичні катаклізми минулого століття та перетворитися на одного з найбільших світових виробників побутової техніки класу преміум.

«Все краще і краще» — таким є девіз компанії Miele, яка була заснована в липні 1899 року в невеликому містечку в центральній частині Німеччини Карлом Мілі та Райнхардом Цинканном. Підприємство розпочало свою діяльність із випуску молочних сепараторів, але вже через рік після заснування представило першу пральну машину, яка отримала назву Meteor.

З самого початку засновники компанії прагнули продавати не техніку-одноденку, а продукцію з високою продуктивністю та тривалим терміном служби. Слід зазначити, що на початку минулого століття, втім, як і зараз, побутові прилади помітно полегшували повсякденну працю людей. У німецькій газеті Daheim у 1901 році було опубліковано розповідь жінки, яка протягом року користувалася пральною машиною Miele і не уявляла, як вона взагалі обходилася без неї: «Раніше мені доводилося наймати прачку, яка разом із моєю домробітницею цілий день займалася пранням. Сьогодні хатня робітниця справляється з усім поодинці лише за півдня. Машина, завантажена наполовину, відмиває все повністю за 8-10 хвилин. До цього я стирала за допомогою машини тільки речі з грубих матеріалів, бо думала, що тонка білизна може порватися, але виявилося, що це не так, і останнім часом я довіряю їй навіть гардини».

Цікаво, що перші пральні машини Miele ємністю 80 та 100 літрів були виготовлені з дерева. Вони мали ручний привід – маховик обертався за допомогою ручки. У 1904 році Miele здійснила інноваційний прорив, розробивши пральну машину з двигуном. Одночасно підприємство запропонувало своїм покупцям цілу низку електромоторів для пральних машин, що працюють на трифазному, постійному або змінному струмі, з напругою 110 або 220 вольт, з різним числом оборотів та потужністю. З використанням електричної пральної машини пов'язана ще одна конструктивна перевага. Тепер можна було виробляти машини більшої ємності з баком для білизни до 200 л. Робота з такими пральними машинами у ручному режимі була б надто трудомісткою.

У 1914 році Miele реалізує чергову передову ідею - пропонує пральну машину з навісним електродвигуном, яку можна було підключити до будь-якої електророзетки. Це була легендарна пральна машина Miele №50, яка свого часу вважалася "ідеалом електричної пральної машини". Її двигун був укладений у герметичний кожух, що ефективно захищав від вологи. Цікаво, що за відсутності напруги в мережі (а перебої з електропостачанням на той час траплялися часто) нова модель могла працювати від ручного приводу.

На початку 1920-х років на заводі Miele в Гютерсло була розроблена спеціальна пральна машина барабанного типу, що обігрівається газом або вугіллям. А в 1927 році випущена півмільйонна пральна машина Miele. Асортимент компанії налічував уже 24 моделі. У тому ж 1927 році Miele однією з перших у світі почала випускати незвичайний для того часу побутовий прилад - компактний пилосос. Пилосос був контейнером на роликах, в якому розміщувалися двигун, вентилятор і пилозбірник. Наступного, 1928 року, до асортименту продукції Miele додалася електрична прасувальна ковзанка. Оригінальність інженерних рішень полягала в тому, що пральні та прасувальні машини Miele почали оснащувати спеціальним електродвигуном змінного струму, який міг також працювати як трифазний електродвигун, що дозволило підвищити надійність експлуатації та економічність техніки.

У 1929 році на фірмі Miele було розроблено першу в Європі електричну посудомийну машину. Вона була металевий бак, встановлений на потужну основу з суцільнотягнутих сталевих труб. У металевому корпусі розміщувалися два знімні дротяні кошики для посуду.

У 1956 році Miele відкрила еру автоматичних пральних машин, коли була запущена у виробництво модель № 702 — повністю автоматична машина, яка була розрахована на завантаження 7 кг білизни і могла використовуватися у великих господарствах та на невеликих підприємствах. Переваги повністю автоматичного процесу прання були відображені в рекламі: "Достатньо одного натискання на кнопку". А через два роки компанія Miele відкрила новий розділ в історії догляду за білизною: було випущено першу електричну сушильну машину для домашнього господарства.

Слідуючи своєму девізу «Все краще і краще», у 1960 році Miele першою впроваджує найпередовішу в усьому світі технологію емалювання. Технологія, що застосовується, дозволяє наносити емаль за один раз, а не в два прийоми, як раніше. Сталь та емаль ставали нероздільним цілим. Завдяки новій технології велика побутова техніка Miele, відома своєю довговічністю, стала ще стійкішою до зовнішніх впливів.

На міжнародній виставці «Домотехні-ка 1978» у Кельні Miele представила перше у світі покоління пральних, сушильних та посудомийних машин серійного виробництва з комп'ютерним управлінням. Техніка Miele придбала характеристику "хайтек". Головним елементом нової електроніки став маленький чіп розміром 3,5 на 5 мм, що був повноцінним керуючим обчислювальним пристроєм.

Електронне управління програмами миття за допомогою мікрокомп'ютера було лише одним із перспективних рішень, які вкотре дозволили Miele випередити конкурентів. Прилади з мікрокомп'ютером були прості в обслуговуванні та надійні. Крім того, вони економили енергію, оскільки точно дотримувалися встановленої температури.

Сьогодні асортименти продукції Miele налічує близько сотні найменувань побутової техніки: варильні панелі, плити, духові шафи, пароварки, холодильники, пилососи, посудомийні, пральні машини — ось далеко не повний список того, що випускається на заводах Miele. Компанія також працює в стратегічно важливому сегменті професійної техніки (на нього припадає 10% обороту групи), виробляючи пральне, мийне та дезінфекційне обладнання. Висока якість продукції Miele відома не тільки в Німеччині, а збутові відділення розташовані більш ніж у 40 країнах, у тому числі в США, Австралії, Японії, ПАР.

У Росії продукція Miele відома давно. В архіві музею компанії зберігається російський диплом 1910 року, подарований Сільськогосподарським Товариством російського міста Міллерове «за відмінні молочні сепаратори та маслоробки на 7-му Сільськогосподарському Ярмарі в Міллеровому». У 1966 році в Москві на вулиці Вавілова в будинку № 11 на замовлення ЦК КПРС відкрилася пральня, обладнана пральними та сушильними машинами Miele Professional. Активний продаж техніки Miele в Росії почався в 90-х роках. З 1998 року, генеральні функції збуту та сервісного обслуговування покладено на дочірнє підприємство Miele у Росії «ТОВ Мілі СНД», центральний офіс якого у Москві. 2003-го року відкрилося відділення Miele в Україні та 2008-го — у Казахстані. До теперішнього часу в Росії розгорнуто широку сервісну мережу Miele, яка складається з фірмових сервісних центрів компанії, а також партнерських сервісних служб у великих містах Росії. Особлива гордість компанії - Галереї Miele, які відкриті для відвідувачів у Москві та Санкт-Петербурзі. Наступного року Галерея Miele відкриється у Києві. Цей виставковий простір дозволяє відчути Miele, відвідувачі тут запрошені не до споглядального, музейного сприйняття, а до активного процесу тестування побутової техніки. Ще одна зручна послуга для російських покупців – можливість придбати техніку через інтернет-магазин (www.miele-shop.ru).

Протягом своєї історії Miele вдавалося гідно переживати складні історичні періоди. Нинішню фінансову кризу компанія також долає, демонструючи стійкі показники. Згідно з офіційним звітом, за минулий фінансовий рік оборот групи Miele&Cie знизився лише на 1,3% і склав 127,42 млрд. рублів. Цілі на поточний фінансовий рік у компанії залишаються досить оптимістичними, хоча скорочення європейського ринку побутової техніки, яке відбувається протягом кількох останніх місяців, є відчутним для всіх учасників галузі. За словами Маркуса Міле, члена правління та співвласника компанії, Miele відповідає на ці зміни випуском нових ліній техніки, силою іміджу марки та винятковим сервісом.


Замовити створення бренду в студії брендингу та графічного дизайну LogoMaster Studio
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.

Повна контактна інформація у розділі "Контакти".


Повернутися на сторінку "Легенди брендів"

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98