ЗАМОВИТИ

Створення та історія бренду PANASONIC. Matsushita Electric Industrial Со. легенда бренду

За свою майже дев'яностолітню історію японська компанія, відома зараз як Matsushita Electric Industrial Co., яка є власником бренду Panasonic, виробляла найрізноманітніші товари - від прасок та розеток до військових суден та літаків. Але дітище бізнесмена-легенди Коносуке Мацусіти завоювало світ зовсім не зброєю, а абсолютно невинною продукцією - побутовою технікою та електронікою: пилососами, CD та DVD-плеєрами, телевізорами, телефонами та, звичайно ж, кондиціонерами. А допомогло компанії невідступне дотримання семи принципів: служити суспільству, бути сумлінним і чесним, досягати спільної мети спільними зусиллями, прагнути до досконалості, бути ввічливим і скромним, жити у злагоді із законами природи, дякувати за благодіяння. Досі робочий день на підприємствах Matsushita починається з повторення цих правил та хорового виконання корпоративного гімну.

Почалося все 1918 року, коли двадцятичотирирічний Коносуке звільнився з електроосвітлювальної компанії Osaka Light, де обіймав посаду контролера, і вирішив заснувати фірму з виробництва електричних патронів власної конструкції. На жаль, перший крок компанії, що отримала назву Matsushita Denki, виявився невдалим - оптові торговці відмовилися брати товар, і Мацусіті довелося особисто ходити будинками, пропонуючи господарям свою продукцію. Але це допомогло мало – обсяг продажів за три місяці становив лише 10 ієн. Щоб зберегти підприємство на плаву, довелося закласти особисті речі, аж до дружини кімоно.

Але підприємець не зневірився. Отримавши від компанії Kawakita Electric замовлення на пробну партію підставок для вентиляторів, він, працюючи разом із дружиною та шурином по 18 годин на добу, впорався із завданням раніше за термін. Отримавши в результаті вигідний контракт, Мацусіта заробив достатньо грошей для відкриття невеликої фабрики.

До кінця 1920 років у нього було вже вісім заводів, на яких працювало близько тисячі робітників, випускаючи продукцію під торговою маркою National. В асортименті компанії – штепселі, дроти, електролампочки, ліхтарі, велосипедні фари, електронагрівачі, праски. А 1931 року на ринку з'явився перший радіоприймач National.

Незважаючи на те, що обстановка довкола була далеко не райдужною, компанія успішно подолала Велику Депресію, пережила воєнні роки і не припинила існування в умовах суворих обмежень, накладених американською окупаційною адміністрацією. "Людина з допитливим розумом здатна побачити безліч можливостей, вміє отримувати корисні уроки з будь-якої ситуації, досить великодушна, щоб багато пробачити, кмітлива, щоб побачити речі в їх реальному вигляді, і досить досвідчена, щоб судити про їхню справжню цінність". Філософія, сформульована у словах творця компанії, дозволила подолати все перепони. 1951 року в щорічному посланні менеджерам Коносуке Мацусіта сформулював чергові завдання: просування своєї продукції на міжнародний ринок та інтеграція у світову бізнес-спільноту.

Звичний бренд National не годився для представлення японських товарів на ринках США, Канади та Мексики – там його вже використовували інші компанії. Тому в 1955 році з'являється торгова марка Panasonic, що в перекладі з грецької означає "весь звук". Спочатку ця торгова марка призначалася лише аудіотехніки. Однак згодом під маркою Panasonic став випускатися практично весь спектр продукції Matsushita - від велосипедів і рисоварок до побутових кондиціонерів, які з'явилися в асортименті компанії в 1958 році, відразу ж потрапивши до лідерів світової кліматичної індустрії.

У Європу марка Panasonic прийшла у 1962 році разом із заснуванням у Західній Німеччині відділення Matsushita Electric Industrial Co. - National Panasonic GmbH, який став плацдармом для завоювання Старого Світу. І лише підкоривши весь світ, заслуживши міжнародне визнання, бренд Panasonic повернувся на батьківщину, в Японію. Сталося це 1986 року. До 1990 року на всій призначеній для внутрішнього ринку побутовій електроніці, що раніше носила марку National, красувався добре знайомий нам логотип Panasonic. У новому столітті ця марка стала спільною для всієї продукції Matsushita.

Зараз фірма – це чотирнадцять компаній-доменів, кожна з яких відповідає за свій напрямок бізнесу. Обладнання з маркою Panasonic виробляють понад триста тисяч осіб на підприємствах у Китаї, Малайзії, США, країнах Європи та, звичайно, на батьківщині бренду – у Японії. За даними 2006 року, оборот Matsushita становив понад 76 мільярдів доларів.

Компанія завжди намагалася триматися на передньому краї науково-технічного прогресу, прагнучи конвертувати новітні розробки в техніку, що поєднує зручність і якість. Якщо говорити про кліматичне обладнання, то Panasonic був першим виробником вертикальних віконних кондиціонерів (1968), всесезонних кондиціонерів, здатних не тільки охолоджувати, а й обігрівати повітря (1973), кондиціонерів зі скролл-компресором (1990). Panasonic є піонером у використанні холодоагентів, які не руйнують озоновий шар (1995). Інноваційні технології знайшли застосування в таких розробках останніх років, як катехінові фільтри та іонізатори повітря.

Родзинка однієї з останніх кондиціонерних новинок - "робот сенсор патруль" (система контролю якості повітря). Вона виробляє до 3 трильйонів активних іонів, які знешкоджують приблизно 99% небезпечних вірусів та бактерій, роблячи повітря у приміщенні чистим та свіжим. "Сенсор патруль" стежить за чистотою повітря 24 години на добу, навіть коли кондиціонер вимкнено. Догляд за кондиціонером став як ніколи простий - спеціально розроблений мега-фільтр, в 1,5 рази більший за звичайний, своїми мікроосередками вловлює частинки пилу, пилок, пилових кліщів, бактерії, віруси та неприємні запахи. Кондиціонер тепер не просто охолоджує повітря, а й очищує його. Таким чином, споживач отримує два пристрої в одному: кондиціонер плюс очисник повітря. Але це ще не все. В останніх моделях кондиціонерів завдяки застосуванню інверторної технології (Inverter) вдалося скоротити споживання електроенергії до 50%, що дуже актуально для неенергоємних мереж та будинків зі старою проводкою.

Представлений у 2003 році новий девіз компанії - "Panasonic. Ideas for Life" (Ідеї для Життя) - свідчить про прагнення не просто покращити якість життя споживачів своєї продукції, а й підняти його на принципово новий щабель.

Незважаючи на те, що епоха Коносуке Мацусіта завершився 30 років тому, Panasonic і сьогодні продовжує розвиток у цьому напрямі, який заклав засновник компанії. Попит на продукцію, яку випускає Matsushita Electric Industrial Со, під такими брендами як Panasonic, National, Technics, Quasar не зменшується, а навпаки з кожним роком тільки зростає. У 2000 році вона показала черговий рекорд, досягнувши обороту 61,45 мільярдів доларів США.

У компанії Panasonic були збережені всі найкращі здобутки XX століття, сьогодні вона продовжує розвиватися. Численні дослідні лабораторії розробляють нові винаходи, які вражають технологією, яка застосовується в них. Найбільш яскраві приклади – це DVD-плеєри, що пишуть, або мініатюрні SD-карти флеш-пам'яті, які ще раз доводять, що у цієї корпорації величезний потенціал.

Протягом тривалого часу – одним із основних гасел Мацусіта був – «клієнт понад усе». Він повною мірою відображає намір компанії виробляти техніку, що відрізняється високим рівнем якості, яка може задовольнити потреби кожного споживача. Дорожжуючи кожним своїм покупцем, компанія гарантує висококласне післяпродажне обслуговування техніки Panasonic. Ideas for life («Ідеї для життя») – це слоган, якому компанія слідує і сьогодні, здійснюючи виробництво техніки для дому, а також радіоелектроніки та портативних мультимедіа-пристроїв, при випуску яких вона ділиться своїми найкращими ідеями з усіма споживачами.


Замовити створення бренду в студії брендингу та графічного дизайну LogoMaster Studio
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.

Повна контактна інформація у розділі "Контакти".


Повернутися на сторінку "Легенди брендів"

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98