ЗАМОВИТИ

Створення бренду Alfa Romeo S.p.A. Історія та легенда бренду

"Альфа Ромео" (Alfa Romeo S.p.A), італійська промислова компанія, що спеціалізується на випуску спортивних автомобілів високого класу та інших транспортних засобів. Штаб-квартира знаходиться у Мілані.

Історія компанії почалася з того, що в 1906 році в містечку Портелло недалеко від Мілана було створено товариство Societа Italiana Automobili Darracq, яке збиралося збирати французькі легкі автомобілі "Darracq". На чолі товариства стояв Уґо Стелла. Легкі автомобілі в Італії не користувалися популярністю і Стелла вирішив реорганізувати єдиний завод "Товариства" на оригінальне виробництво італійських машин. Так було в 1910 з'явилася компанія A.L.F.A. (Anonima Lombarda Fabbrica di Automobili), тобто "Ломбардське акціонерне товариство з виробництва автомобілів".

У 1910 Стелла запросив інженера Дж. Мерозі, який раніше працював у ФІАТі, який створив своє перше дітище - відкритий п'ятимісний 24CV потужністю 42 л. с. Його менш потужна модифікація 12CV мала потужність 22 л. Ці моделі стали основою довоєнного виробництва фірми ALFA. На шасі базових спортивних моделей робили гоночні модифікації: 12CV вдало виступив у престижних змаганнях у Модені.

Перша світова війна призупинила виробництво, але в 1915 році фірма переходить до Нікола Ромео, який у повоєнний час відновлює випуск легкових автомобілів на базі нового 4-циліндрового двигуна. Ромео дав компанії своє милозвучне ім'я, що легко запам'ятовується.

Великим успіхом фірми стала перемога Alfa P2 на першому світовому чемпіонаті гоночних автомобілів (Motor Racing Championship) у 1925 році. Саме у 20-ті роки гоночні автомобілі фірми стають відомими у всьому світі.

Зіткнувшись наприкінці 1920-х років із фінансовими труднощами через обвал низки банків Італії, компанія знайшла підтримку за кордоном - в Англії, Сполучених Штатах, Іспанії.

У 1933 компанія була націоналізована, її управлінням зайнявся особливий комітет, який називається IRI (Istituto per la Ricostruzione Industriale) і обирається з акціонерів і службовців компанії в пропорції 50 на 50. "Альфа Ромео" продовжує випуск дорогих спортивних і престижних гоночних машин, але водночас із цим фірмі доручається виробництво військових вантажівок і двигунів для авіації. Виробництво двигунів майже повністю витісняє випуск автомобілів під час Другої світової війни.

Після війни компанія запускає нову модель, спроектовану ще до війни "Золоту стрілу" (Alfa Romeo 6C Golden Arrow), що виготовлялася з використанням алюмінієвих сплавів. Величезний успіх моделі дозволив у стислі терміни відновити руйнування, заподіяні війною.

У 1950-і роки правління компанії запросило інженера О. Сатті, перед яким було поставлено завдання поєднати в одній моделі якості сімейного та гоночного автомобіля. Таким і стала Alfa Romeo Ti, а також її вдосконалені варіанти Ti Coupe Sprint та Ti Sprint Super Sport.

На новому заводі в Арезі отримала путівку у життя модель "Джулія" (Giulia Sprint GT) із кузовом типу "кабріолет".

У 70-ті роки новим словом в автомобілебудуванні стала передньопривідна модель Alfasud ("Альфасуд"), яка збиралася на підприємствах у Помільяно, поблизу Неаполя.

З 1982 "Альфа Ромео" тісно співпрацює з "Ніссаном", створивши модель "Арна" (Arna), що поєднала риси "Дацун Черрі" (Datsun Cherry) та "Альфасуд".

З 1986 року компанія увійшла до складу концерну ФІАТ. Спортивно-функціональний стиль Alfa Romeo збережений у моделі Alfa Spider незвичайного силуету хижого обтікання.

Поява нового флагмана знаменитої марки з Мілана Alfa Romeo 164, та ще й з кузовом від самого Pininfarina, справила сенсацію на франкфуртському автосалоні 1987 року. Вперше за довгий час фірма блиснула оригінальністю. І хоча в стрімкому і обтічному седані (Сх = 0,3) проглядали деякі ознаки причетності (форма дверей) до великої "загальноєвропейської" платформи "tipo fore", яку спільно розробляли Alfa Romeo, FIAT і 8MB, на загальну думку, пізніший Alfa Romeo 164 став найвдалішим за дизайном.

Перший показ моделі 145 (тридверний кузов) відбувся у липні 1994, 146 (п'ятидверний кузов) - у грудні 1994. Це моделі автомобілів середнього класу з поперечним розташуванням двигуна та переднім приводом. У січні 1999 р. - повна модернізація моделі. У вересні 2000 р. модель зійшла з конвеєра, поступившись місцем моделі Альфа Ромео 147.

ALFA ROMEO GTV/Spider, моделі спортивних автомобілів, а також купе та спайдер з поперечним розташуванням двигуна та переднім приводом, спільна розробка з фірмою Pininfarina вперше були показані у 1994 у Парижі. З листопада 1996 на GTV встановлюється новий двигун 3,0 V6, з травня 1998 - новий двигун 1.8 TS 16v, із змінними фазами газорозподілу, а також модифікована версія двигуна 2.0 TS 16v. Восени 1998 року відбулися зміни у дизайні автомобілів.

Седан Alfa Romeo-156 ("Джульєтта") 1997 року визнаний "автомобілем року" в Європі. Альфа Ромео прославилася своїми спортивними досягненнями.

У 1999 опціональна комплектація Alfa 156 2.0 поповнилася п'ятишвидкісною автоматичною КПП Selespeed, створеною за технологією Formula One, а Alfa 156 2.5 V6 отримала автоматичну КПП Q-System. Розроблена відповідно до технічної програми підготовки болідів Scuderia Ferrari, КПП Alfa 156 має такі самі характеристики, що і коробка передач боліда F399 Міхаеля Шумахера.

ALFA ROMEO 166, модель автомобіля категорії E з поперечним розташуванням двигуна та переднім приводом, наступниця моделі 164, вперше була показана восени 1998 року.

ALFA ROMEO 147 вперше був представлений на автошоу в Турині 8 червня 2000 р. Європейське журі надало Alfa Romeo 47 титул "Автомобіль 2001 року".

У 2006 р. Альфа Ромео відсвяткувала свій сторічний ювілей.

Веб-сайт:http://www.alfaromeo.com


Замовити створення бренду в студії брендингу та графічного дизайну LogoMaster Studio
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.

Повна контактна інформація у розділі "Контакти".


Повернутися на сторінку "Легенди брендів"

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98