ЗАМОВИТИ

Створення бренду Chupa Chups. Історія легенда бренду Чупа Чупс та Далі. Логотип Chupa Chups

початок

Далека Барселона, батьківщина Христофора Колумба та Сальвадора Далі, середина ХХ століття. Онук великого бізнесмена одержує права на керівництво компанією свого діда "Гранха Астуріас". Вже за кілька років підприємство починає процвітати. І саме тоді Енріке Бернат, а так звали цього юнака, приймає несподіване і в той же час доленосне рішення. Його компанія, що виробляла близько двохсот видів продукції, починає випускати один – карамельки.

Все геніальне – просто.

Зробити такий крок йому допомогли дослідження спеціальної фірми. Виявилося, що на той час ще ніхто не виробляв карамель спеціально для дітей. Основною відмінністю карамелі Енріке було те, як її можна їсти. Зазвичай у всіх дітей, коли вони з'їдали карамель, ставали липкими руки, і вони, не довго думаючи, витирали їх одяг. Карамель, яку збирався створити Енріке, була на паличці, і її можна було смоктати, тримаючи наче на вилці і не забруднюючи одяг. (Спочатку паличка була дерев'яною, потім її почали робити із пластику).

Чупа Чупс та сюрреалізм

Назвав Енріке свою карамель "Чупсом", і спочатку мала лише сім смаків: полуниця, лимон, м'ята, апельсин, шоколад, кава з вершками і полуниця з вершками. Популярність "Чупса" зростала, збільшувалася кількість карамелі, з'являлися нові смаки. Карамель вже не могла залишатися в початковій скромній обгортці, потрібно було придумати щось оригінальне, щоб "Чупс" дізнавалися про все. У 1961 році Енріке Бернат звернувся до свого земляка, знаменитого художника Сальвадора Далі з проханням намалювати щось, що запам'ятовується. Геніальний художник думав недовго і менш ніж за годину накидав йому картинку, де була зображена ромашка "Чупа Чупс", яка в дещо зміненому вигляді сьогодні впізнається як логотип "Чупа Чупс" у всіх куточках планети. Відмінністю нового логотипу було і його розташування: він знаходиться не збоку, а зверху цукерки.

Перша філія "Чупа Чупс".

До цього часу кількість "Чупсів", що продаються в Іспанії, була набагато більшою, ніж в інших країнах (90% до 10%), але дуже скоро ця цифра зміниться майже на протилежну. Коли Енріке зрозумів, що успіх його "Чупсу" гарантовано, то він перейменував свою компанію "Гранха Астуріас" на "Чупа Чупс". Наприкінці 60-х років "Чупа Чупс" вирушив до своїх сусідів, французів. Де, одночасно з відкриттям другої фабрики в Іспанії, з'явилася перша закордонна філія "Чупа Чупс".

Все тече, все змінюється.

Через двадцять років "Чупа Чупс" вже знав увесь світ: США, Великобританія, Данія, Португалія, Японія та ще ціла низка країн, де були відкриті філії та фабрики. "Чупа Чупс" стала першою цукеркою, яка полетіла в космос: 1995 року вона побувала на орбітальній станції "СВІТ". На початку 90-х новим другом "Чупа Чупс" стала, нарешті, Росія. Нині замість традиційних семи смаків, з'явилося близько 50 видів карамелек "Чупа Чупс". На фабриках усього світу працює понад 2000 чоловік. "Чупа Чупс" продається у 170 країнах. У 2001 році обсяг продажів "Чупа Чупс" становив понад 400 мільйонів доларів. А починалося все півстоліття тому в далекій Барселоні із простої карамельки на дерев'яній вилочці.

"Чупа Чупс" у Росії

У 1991 році "Чупа Чупс" розпочав постійну діяльність у Російській Федерації. Перший офіс відкрився у місті на Неві. Спочатку планувалося відкрити лише представництво Групи "Чупа Чупс" для розширення майбутніх продажів карамелі в Росії. Все змінила швидкість, з якою карамель на паличці зникала з прилавків усіх магазинів: менш як за два роки в Санкт-Петербурзі було відкрито фабрику з виробництва Чупа Чупсів.

Джерело: chupachups.ru


Замовити створення бренду в студії брендингу та графічного дизайну LogoMaster Studio
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.

Повна контактна інформація у розділі "Контакти".


Повернутися на сторінку "Легенди брендів"

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98