ЗАМОВИТИ

Створення бренду Energizer. Історія легенди бренду Energizer. Логотип Energizer

Сьогодні складно уявити, але перші батареї були винайдені ще століття тому. Компанія Energizer є однією із найстаріших компаній на ринку, історія якої розглянута трохи нижче. Як все починалося, або початок було покладено першою батареєю для телефону.

Історія Energizer була покладена ще далекого 1886 року. Була створена Національна вуглецева компанія (NCC), яка пізніше стане Energizer. А через десять років світ побачив першу масову батарейку, яка активно почала використовувати в домашніх телефонах.

У цей час Російським іммігрантом Хьюбертом Конрадом засновується у Нью-Йорку компанія – American Electrical Novelty and Manufacturing Company (AENMC), спеціалізацією якої стало виробництво батарейок.

Через невеликий час, в 1905 Х'юберт перейменовує свою компанію на більш коротку і просту назву виробництва - на American Ever Ready. Цікаво, що в цей час компанія починає випуск ліхтарів під назвою Everedy.

А 1914 року Національна Вуглецева Компанія купила у Х'юберта його AENMC. З'являється компанія National Carbon Company, яка зайнялася випуском батарей та освітлювальних приладів. З появою нової об'єднаної компанії на полицях магазинів починають продаватися батареї Everedy, що означає «завжди готовий».

І знову відбувається об'єднання, цього разу створюється компанія Union Carbide Company. Починається активне розширення діяльності компанії по всій території США, Мексики та Канади.

Два роки експериментів та розробок дають свої плоди – Union Carbide налагоджує випуск лужних акумуляторів. Для відмінності акумуляторів від батарейок було вирішено першим дати нову назву - Energizer, пізніше під цим брендом будуть випускатися і звичайні батарейки з ліхтариками.

Проте перша реклама продукції більшою мірою відлякувала покупців, ніж приваблювала. Так, на одному з плакатів був намальований «качок» - актор Роберт Конрад пропонував атакувати його, в той час як він ніс батарею Energizer. На іншому плакаті проходило порівняння між олімпійською зіркою Мері Лу Реттон та енергією Energizer.

А далі розпочалася епоха новинок. У 1956 році у продаж надійшли перші батареї потужністю дев'ять вольт, далі в 1958 році з'явилися перші батарейки для радіоприймачів і перші акумулятори, що заряджаються. Роком пізніше налагоджується випуск стандартної лужної батареї. І насамкінець – у 1960 році з'явилися перші мініатюрні батарейки-таблетки для слухових апаратів та наручних годинників, а у 1963 році настала епоха літій-іонних батарей.

Цікаво, що саме у 1959 році була проведена революція у виробництві батарейок – була винайдена технологія виробництва лужних батарейок. Винахід дозволив продовжити термін використання батарей у портативних пристроях.

Наприкінці 90-х право на виробництво батарейок Energizer було куплено у Union Carbide компанією з виробництва кормів для тварин Ralston-Purina. З одного боку, новий власник був досвідченим підприємцем, а з іншого він вперше почав торгувати батарейками. У зв'язку з цим сталася помилка.

Помилка була допущена знову реклами батарей. У новій рекламі запросили до співпраці Джокко – незграбного вульгарного австралійського борця, вигляд якого впливав на нерви американців негативно. Миттєво впав обсяг продажів товарів, а в компанію все більше і більше почало надходити гнівні листи. Підсумок – керівництво компанії змушене було відмовитись від співпраці з Джокко.

У цей час на ринку починає проявлятися активність конкурента – фірми Duracell. Було запущено рекламну компанію, яка доводила, що лужні акумулятори служать довше, ніж батареї Energizer. У рекламі використовувалися іграшки – усі зупинялися, а ті, що на батарейках Duracell продовжували рухатись.

Недовго думаючи від Energizer була відповідь на рекламу конкурента. Сюжет реклами був такий: група дурних зайчиків, які грають цимбалах. Зайчики дуже були схожі на «дюраселівські». Демонстрація дуже швидко переривалася самовпевненим зухвалим зайцем Energizer, який грав на барабані.

Реклама зачепила увагу багатьох, хто її дивився, але були й негативні відгуки про рекламну компанію. Так рекламний агент пропонував і надалі будувати компанію за принципом цієї концепції, а керівництво виробника вважало навпаки. В результаті співпраця припинилася.

Сьогодні компанія продовжує своє зростання, хоч і не такими великими темпами, як раніше.

Джерело: 24company.ru


Замовити створення бренду в студії брендингу та графічного дизайну LogoMaster Studio
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.

Повна контактна інформація у розділі "Контакти".


Повернутися на сторінку "Легенди брендів"

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98