Fila - південнокорейська компанія - виробник та постачальник спортивного одягу, взуття та спортивних аксесуарів.
Філа була заснована в 1911 році в місті Бієла (Італія), а заснували її брати Філа. Спочатку це був завод, який виробляв тканини, потім почав виробляти нижню білизну, а починаючи з 1973 року і спортивний одяг. Саме в 1973 році з'явився фірмовий логотип Фили – літера F у квадраті. Популярність спортивний одяг Філа отримала після того, як Бьорнс Борг (тенісист) став 11-кратним чемпіоном Турнірів Великого шолома, носячи одяг саме цієї марки. Також на популярність бренду вплинули контракти з такими спортсменами, як Том Вотсон, Райнхольд Месснер, Альберто Томба, Мозес Тануї, Кім Клійстерс.
З того часу, як Fila завоювала звання світового бренду, компанія з особливим інтересом ставилася до великого тенісу. Упродовж багатьох років Fila домінувала на тенісній арені: від розробки оригінального глиняного покриття до 22-річного спонсорства турніру великого шолома U.S. Open.
Компанія шила форму та взуття для найкращих спортсменів, потім зробила кілька розкішних виробів, доступних простим глядачам. Більше, ніж ікона, Fila прагнула присутності як на корті, так і поза кортом, що говорить про особливу участь до цього виду спорту. Fila зайняла свою нішу, зважаючи не лише на людей багатих, а й враховуючи інтереси індивідуальних спортсменів.
До 1990-х років Fila стала загальновизнаним брендом, зобов'язаним своєю популярністю численним шанувальникам. Її підхід до спортивного одягу відіграв значну роль і у світі бігу, де у дизайні було реалізовано деякі новаторські ідеї. Fila представила спортивне взуття, яке в бігу ставало "продовженням" спортсмена. Скажімо так: коли інші намагалися змусити інструмент звучати голосніше, Fila шукала чистий, легкий акомпанемент, який не заважав би виконавцю.
Fila дісталася навіть Кенії - країни, де діти босоніж пробігають кілометри по брудних дорогах, а чайні поля - єдині трибуни. Кенійські спортсмени буквально увірвалися до світової спортивної еліти, тоді як Fila зробила свій внесок у розвиток талантів простих людей. Цю філософію компанія розвиває і в 21 столітті, присвятивши себе спонсорству, надаючи людям можливості проявити себе.
Зрештою, Fila прославила свій будинок у "золотому чотирикутнику" Мілана, де зібралися найзнаменитіші італійські бренди. Компанія продовжувала демонструвати свою видатну, тонку історичну та культурну стратегію від декорацій із зображеннями Стародавнього Риму на відкритому чемпіонаті Італії до п'єдесталу для нагородження на Кубку Кремля. Fila тріумфально зігнулася на плечах Моніки Селеш, увійшла до ритму швидкого Антоніо Россі і стала непереможною на хардкорті у завзятій дворічній боротьбі та кінцевому завоюванні титулу відкритого чемпіонату США Кім Кляйстерс.
У 2003 році компанія була куплена американською корпорацією Cerberus Capital Management, яка здійснювала управління майже усією компанією через холдинг Sports Brands International. Виняток становила південнокорейська філія, яка була самоврядною. У січні 2007 року південнокорейська філія викупила бренд і всі дочірні компанії, ставши одним з найбільших виробників спортивного одягу в Південній Кореї. Ось так Філа попрощалася з Європою.
Джерело: ves4i.com.ua
Повна контактна інформація у розділі "Контакти".
Повернутися на сторінку "Легенди брендів"
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98