ЗАМОВИТИ

Створення бренду Martini. Історія легенди бренду. Логотип Martini

МАРТІНІ - це всесвітньо відома марка вермутів, ігристих вин та аперитивів. МАРТІНІ – це не просто напій. МАРТИНІ — це стиль, спосіб життя, блискучий світ кіно, мистецтва, моди та спорту, смак до життя в найкращих його проявах.

Такий образ торгової марки присутній у рекламі МАРТІНІ з найперших рекламних плакатів 1920-х років до нинішньої міжнародної рекламної кампанії, що прийшла на зміну Martini Man'у в 2001. дух. Крім проведення рекламних кампаній МАРТІНІ бере участь в організації та проведенні різних заходів, які відповідають іміджу марки та популярні серед її споживачів: автомобільні ралі, конкурси дизайну моди, змагання барменів з майстерності приготування коктейлів тощо.

Походження вермуту Вермут - це ароматизоване виноградне кріплене вино.

Розташований біля підніжжя Альп, багатий прекрасними п'ємонтськими винами і ароматичними рослинами, що ростуть удосталь, Турін і його околиці є ідеальним місцем для виробництва вермуту. Але джерела цього всесвітньо відомого напою беруть свій початок у давній цивілізації Греції. Вважається, що винахідником ароматичного вина, попередника вермуту, був ніхто інший, як Гіппократ, батько сучасної медицини. Використовуючи настої з квітів полину та ясенця, він готував із солодкого вина його рідного острова Кос напої, що сприяють травленню та зняттю напруги. Пізніше древні римляни почали використовувати інші трави, такі як чебрець, розмарин, селера і мирт. А венеціанці почали додавати у вино екзотичні спеції з Африки, Індії та Індонезії.

Історія торгової марки

1847 Чотири італійські бізнесмени заснували фірму Distilleria Nazionate da Spirito di Vino. Основні види діяльності - виробництво та продаж вин, вермутів та лікерів. Вже 1849 року компанія починає експортувати свою продукцію до Франції, та був інші європейські країни.

1863 Після смерті одного із співвласників фірми (1860) і реорганізації компанії, що відбулася, її співвласниками стають найбільш енергійні та талановиті співробітники: Алессандро Мартіні, комерційний агент фірми з 1854 р., бухгалтер Теофіло Сола і Луїджі Poccі, головний експерт фірми з трав виноробства. Компанія перейменована на MARTINI, SOLA e Cia. 1863 Пляшки червоного вермуту з етикеткою, дуже схожою на ту, що ми знаємо з пляшок МАРТІНІ, вперше з'явилися у продажу.

Ароматизоване вино, виготовлене з місцевих сортів винограду, трав та спецій, було серед продуктів компанії

1863 Проте, знадобилося кілька років експериментів Луїджі Poccі, чудового знавця рослин і вин, щоб було знайдено унікальну — і досі збережену в секреті — комбінацію трав, спецій та шляхетних вин, яка дозволила торговій марці стати найпопулярнішим аперитивом в Італії. , а потім завоювати популярність у всьому світі.

1864 З Генуї до Америки відправлено на експорт перші ящики вермуту. Таким чином, вже починаючи з 1860-х років торгова марка МАРТІНІ набуває популярності в багатьох країнах Європи, Азії, Африки та Америки.

1865 На міжнародній виставці в Дубліні МАРТІНІ отримує першу медаль за Якість. Далі були престижні медалі виставок у Парижі, Олександрії, Фені, Філадельфії, Бордо, Мельбурні… Протягом другої половини позаминулого століття МАРТІНІ вигравав медалі та дипломи за якість майже на всіх міжнародних виставках. Більше 40 отриманих медалей — це більше, ніж будь-який інший вермут.

1878 Росія стає 36 країною світу, куди компанія експортує свою продукцію, включаючи вермути та ігристі вина. 1879 Після смерті Теофіла Сола Луїджі Россі викуповує його частку у фірмі. Компанія одержує ім'я MARTINI & ROSSI.

1893 Король Італії Умберто I дав найвищий дозвіл на зображення королівського герба на етикетці МАРТІНІ. Цей символ і досі можна бачити на етикетці як свідчення незмінно високої якості напою в кожній пляшці МАРТИНІ. Іноземні монархи також відзначали чудовий смак та чудову якість вермуту МАРТІНІ: статус офіційного постачальника двору або право використання гербів були отримані від королівських династій Данії, Португалії, Великобританії, Бельгії, Австрії та імператора Японії.

1992 Компанія Martini & Rossi об'єднала зусилля з іншою сімейною династією - Бакарді. Так виникла компанія BACARDI-MARTINI.

1997 Пляшка MARTINI, вперше за останні 134 роки, змінила форму, ставши більш елегантною та сучасною. Дизайн етикеті теж зазнав змін — найзначніших із 1920-х років.

Безумовно, компанія постаралася зберегти найкращі риси дизайну минулих років і досягла гармонійного поєднання традиції та сучасності.

Мистецтво виробництва вермуту - це знання та натхнення, необхідні для того, щоб взяти правильні частини правильних рослин у правильних кількостях та ідеально поєднати їх із ретельно підібраними винами та спиртами. Найбільш важливі секрети виробництва, співвідношення інгредієнтів передаються через покоління та ретельно охороняються, залишаючись відомим лише декільком обраним фахівцям, які працюють під керівництвом головного експерта фірми зі змішування рослинних ароматів (master blender-herbalist). Решта співробітників заводу знають компоненти за назвами, а лише за номерами.

Для виробництва всіх різновидів вермут МАРТИНІ використовуються більше 100 різних трав і спецій (більше, ніж будь-який інший виробник вермуту). Існує ароматичний інгредієнт, присутність якого на смак вермуту обов'язково за законом, це полин. Приклади інших рослин, смак та аромат яких відбивається в келиху МАРТИНІ: корінь ревеню, квіти троянди, лаванди та гвоздики, шкірка лимона та апельсина, сік алое та дубильного дерева, ягоди ялівцю, насіння кардамону та дудника, листя иссопа та ясена, і кориці, пагони ірису та імбиру… Як і слід було очікувати, ця різноманітність рослин імпортується з багатьох країн Африки, Азії, Америки та Європи. Але значне число використовуваних трав зростає батьківщині вермуту, в П'ємонті. Рослинні інгредієнти, що використовуються у виробництві МАРТІНІ, можуть бути розділені на два типи: ароматичні та гіркі. Залежно від типу інгредієнтів, відрізняються і способи їх виділення в процесі виробництва.

Більшість вермутів МАРТІНІ містить 16% цукру; трохи менше цукру (15%) містить Rоsso, a Extra Dry містить приблизно 1/6 цукру, що використовується в Bianco або Rose.

Серед усіх різновидів вермут МАРТИНІ, Rosso унікальний у тому, що він містить карамель. Виготовляють карамель шляхом нагрівання цукру точно до 160° протягом строго визначеного часу.

Правильно приготована, карамель надає вермуту бурштинового кольору, крапельки гіркоти у смаку та приємного аромату. Варто відзначити, що вермут МАРТІНІ - це натуральний, живий продукт. Найвища ступінь чистоти вермуту досягається без застосування нагрівання чи інших методів, що руйнують структуру продукту.

Джерело: alkodom.com


Замовити створення бренду в студії брендингу та графічного дизайну LogoMaster Studio
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.

Повна контактна інформація у розділі "Контакти".


Повернутися на сторінку "Легенди брендів"

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98