ЗАМОВИТИ

Розробка та створення стилю логотипу Київ. Словесна частина товарного знаку фірми

Передусім, давайте розберемося, що ж таке логотип, і як стиль логотипу впливає на його розробку дизайнерами. Отже, логотип - це зображення повної чи скороченої назви компанії чи фірми як картинки чи написи, що у подальшому використовується розробки фірмового стилю.

Основне завдання логотипу - привернути увагу до фірми, зробити її назву впізнаваною, а потім завдання дизайнера - розробити фірмовий стиль таким, що запам'ятовується, щоб люди могли візуально виділити цей логотип із серії інших логотипів або картинок. Таким чином, розробці стилю логотипу компанії, а також розробці фірмового стилю приділяється багато уваги як у маркетингу, так і в піарі.

Створення та розробка стилю логотипу у Києві- це перший з етапів створення фірмового стилю компанії. В ідеалі логотип – це словесна частина товарного знаку фірми. Це визначення ґрунтується на тому, що на початку 20 століття логотипом називали таку частину статті або розділу, яку не потрібно було передруковувати. Наприклад, заголовок книги, чи назва газети. Тоді створення логотипу передбачало не творчий процес, а повторення, копіювання створеного. Поступово цим словом стали позначати стилізоване написання назви чогось, потім - і сама назва. Так поступово йшло створення логотипу у сучасному його розумінні.

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98