Однак ще більше часу може знадобитися на створення завершеного фірмового стиль. На початку ще до розробки логотипу визначаються такі базові елементи. як стильотворна ідея, кольорова гама, шрифти.
З урахуванням цієї інформації, починається розробка логотипу після його затвердження - перенесення логотипу на носії стилю, а також його модернізацію під різні носії.
Носіями, для яких проводиться розробка фірмового стилю, може бути все, що завгодно: внутрішня документація, зовнішня реклама, веб-сайт, будинок офісу.
Особливу увагу треба приділити розробці логотипу сайту. Адже сайт – це перше, що справить враження про вашу компанію на інших людей, що живуть наприклад в іншому місті і ніколи не бачили вашу вивіску на будівлі офісу.
Всі параметри, властиві логотипу та розробленому фірмовому стилю чітко фіксуються, іноді на них оформляється патент, і обов'язково складається інструкція щодо застосування фірмового стилю в тій чи іншій ситуації. Ця інструкція називається бренд-буком (книга, де зібрані правила використання вашого фірмового стилю).
Наприклад, за законами неймінгу та брендингу, недопускається зміна кольорів, навіть тонів логотипу, співвідношень розмірів його деталей або їх рух у межах картинки та багато іншого; цих же правил варто дотримуватись при розробці фірмового стилю та перенесення або розробки логотипу для інших носіїв.
Коли ці етапи розробки фірмового стилю завершено, вважатимуться, що компанія готова до початку роботи з брендингу.
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98