ЗАМОВИТИ

Типи легенд бренду: футуристичні, історичні та реальні

На сьогодні виділяють кілька типів легенд залежно від позиціонування бренду: футуристичні, історичні та реальні. Легенда може бути повністю заснована на реальних подіях або створена копірайтером.

Велике значення легенда набуває при створенні та підтримці бренду з фантазійною чи композитною назвою. Оскільки в даному випадку неймінг не несе в собі смислової інформації, а лише формує напрямок, який далі реалізується за допомогою всіх комунікацій бренду. При цьому завдання легенди надати назві необхідного емоційного тла і смислового значення.

І все-таки, навіть якщо легенда, розроблена з урахуванням усіх перелічених вище характеристик, потребує правильного лінгвістичного викладу. При наявності його бренд міцно завойовує уми споживачів і приносить прибуток кільком поколінням своїх власників.

У мовленні та словах як особливій системі комунікації міститься багаторівнева інформація. Так, ментальний, емоційний, свідомий та підсвідомий рівень сприйняття залежать не тільки від прямого лексичного значення, а й від емоційної та стилістичне забарвлення слова.

Створюючи легенду бренду, необхідно враховувати різні аспекти. Основні з них це історія (етимологія), структура (морфологія), естетика слова (внутрішня ритміка, графічність, симетричність, милозвучність, алітерації тощо).

Крім того, при роботі над створенням легенди важливо брати до уваги "сімейний інтер'єр" назви бренду - асоціативні ряди, що мешкають на підсвідомому рівні цього слова.

Легенда бренду - це захоплююча історія про його створення та розвиток. Від того, наскільки правильно вона буде створена та продумана залежить рівень обсягу продажів бренду вашої компанії на ринку.

ПРИКЛАД легенди:

1. Джерело: http://www.brandspace.ru/main.mhtml?Part=21&PubID=175

Ринок бренду:
Міцний алкоголь, преміум-сегмент.

Бриф:
Розробка легенди, іміджевого слогану та серійної реклами у повнокольоровій періодиці для горілчаного бренду "Gromoff Ultra Premium".

Позиціювання:
Горілка "Gromoff Ultra Premium" позиціонується як російська горілка найвищого якості має багаті традиції виробництва. Це дорогий іміджевий продукт.

Легенда:
Справжні поціновувачі в усьому світі знають, що по-справжньому бездоганну горілку відрізняє вишукана м'якість смаку, яка виходить в результаті збагачення найчистішої природної води срібло. Рецепт виготовлення справжніх "срібних горілок", що славляться по всій Росії та за її межами, був створений нижегородськими винокурами у XVI столітті і незмінно зберігався у секреті, передаючись лише від батька до сина. Використання новітніх високоточних технологій, що дозволяють досягти унікального контролю якості на кожному етапі відтворення старовинної рецептури, зробило можлива поява горілки Gromoff Ultra Premium - вершини нового покоління "срібних горілка".

Кожен інгредієнт горілки "Громов" проходить ретельний відбір. Використовуються тільки найкраще зерно елітних сортів пшениці та кришталево чиста ключова вода із самого серця російської природи. Особливістю рецепту є подвійне очищення води з використанням срібло фільтрів, що повідомляє горілці Gromoff тонкість і дорогоцінну м'якість смаку, що так високо цінуються знавцями елітної продукції. Горілка Gromoff - це штучний продукт, результат неухильного дотримання рецептури і тонкощів технологічного процесу, що включає чотири ступені фільтрації.

2. Джерело: http://www.soldis-naming.ru/html/legend/edo.html

Бриф: розробка легенди для бренду ЕДО (чай).

Легенда:
У стародавньому місті Едо, за часів правління сьогуна Токугави, двом самураям - заклятим ворогам довелося зустрітись у чайному будинку. Порушивши традицію залишати зброю за порогом, вістрям меча один із них розрубав чашу з чаєм у руках іншого.

Не здригнувшись, воїн сказав: "має лише грубу силу не гідний звання самурая. Осягни суть чаю і ти знайдеш спокій. Легенда свідчить, що після чаювання, насамперед вороги, вони стали братами за духом.

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98