ЗАМОВИТИ

Основні способи словотвору в неймінгу

Тут розглядаються основні способи словотвору при розробці назви або неймінгу. Кожен з них може бути ефективним у тому чи іншому випадку, і має як свої плюси, так і мінуси.

1. Змістові назви

Ці назви носять у собі чіткий і певний зміст. Вони відбивають вид діяльності компанії, або найчастіше сутність позиціонування товару.

Основними мінусами таких назв є те, що вони переважно підходять. для продуктів харчування, ніж для компаній і фірм, тому що є дуже вузько профільними. Надалі розширювати сферу діяльності компанії в іншому секторі, буде досить складно.

Приклади: Чудо йогурт, Веселий молочник, Олія, Гурманія і т.д.

2. Комбінаторні назви

Ці назви поєднують у собі кілька коренів, з'єднаних таким чином, щоб донести до свідомості споживача кінцеву ідею бренду компанії. Також комбінаторні назви в основному оригінальні, що зумовлює їхню високу конкурентоспроможність.

Приклади: Компанія MIRAX (від англійського слова miracle - диво), ОРАНТА тощо

3. Абстрактні назви

Ці назви є певною послідовністю букв. та звуків, що позитивно впливають на акустичному та візуальному сприйнятті імені аудиторією. Такі назви, як легкі мелодії, здатні пестити слух людини, народжуючи у У нього в голові сприятливий асоціативний ряд.

Абстрактні назви в основному нейтральні за емоційністю та позбавлені акцентованої. смислового навантаження. Ці назви не несуть у собі прямого сенсу, не висловлюючи нічого конкретного, а відповідно доносять до споживача кінцеву ідею бренду за допомогою асоціацій, абстрактних образів. До певної міри такі назви можна порівняти з абстракціонізмом у живописі.

Приклад: вина "PRADIS" (від англійського paradise – рай, + римується зі словом Діоніс - знаковим ім'ям зі світу вина, веселощів та театру), CLOROX, XEROX і т.д.

4. Креативна назва

Такі назви ґрунтуються на грі слів. Це дуже ефективно, знаючи наше кохання публіки до жартів та гумору. Основною перевагою креативних назв, є оригінальність та запам'ятовуваність. Вони дуже легко вирізняються серед конкурентів. Так само, при цьому, ймовірність того, що хтось вигадав таку саму назву - практично дорівнює нулю.

Приклад: ETA PARTY. Сфера діяльності: проведення масових заходів, свят, відкриття нових фірм, клубів, салонів, співпраця з нічними клубами, ресторанами, надання послуг проф. MC, DJ, стриптиза, моделей, випуск друкованої продукції рекламно-інформаційного характеру

Назва бренду ETA PARTY - це з одного боку гра слів (ЦЯ ПАТІ), а з іншого - трилітерна абревіатура (ETA). Скорочену назву ETA можна розшифрувати так само, як: Energy Talant Agency.

5. Абривіатурні назви

Ці назви, як і абстрактні непогано підходять для назви компаній. Такі імена завжди на слуху у людей.

Основний мінус у тому, що абревіатурних назв придумано дуже багато. Це ускладнює можливість оригінальності. Дуже часто такі імена виглядають як клони у світі брендування.

Основні плюси - такі назви відрізняються стислою і чудово запам'ятовуються.

Приклад: ECCO, IBM, BMW, EPA і т.д.

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98