ЗАМОВИТИ

Дизайн — специфічна сфера послуг у Києві

Дизайн - специфічна сфера послуг у Києві. Практично в жодній іншій сфері у Києві результат роботи не оспорюється клієнтом. Робота може бути або добре, або зроблена погано і це видно відразу, чого не скажеш про дизайн, який може стати для клієнта в Києві бомбою сповільненої дії. У цій ситуації зрозуміти замовника не складно — не впевнений у стовідсотковій якості продукту, він намагається перестрахуватися.

У свою чергу дизайнер — своєрідна професія. У Києві щільність дилетантів у ній вища, ніж у будь-якій іншій. А все тому, що відрізнити якісний дизайн від неякісної людини, «віддаленої від мистецтва», дуже важко. Відчуваючи це, багато клієнтів розглядають дизайнера не як фахівця, на якого можна повністю і без оглядки покластися, а як інструментарій.

Взаємини дизайнера та замовника у Києві в основному проходять за однією схемою: клієнт дає завдання, дизайнер виконує, клієнт каже що виправити, дизайнер виправляє. Останні дві дії можуть повторюватися багато разів. В результаті цього процесу найчастіше на виході виходить продукт, який влаштовує клієнта, але дуже засмучує дизайнера. Дизайнер чахне від такого стану речей, втрачає віру в торжество прекрасного, поступово перетворюючись на закоренілого пофігіста.

Навпаки, до того ж, бути в принципі не може. Якщо робота засмутить клієнта, то дизайнер може рахувати - клієнта у нього немає. Таким чином, у дизайнера у Києві один вихід у цій ситуації: зробити так, щоб результат роботи подобався і клієнтові, і йому самому. Зробити це дуже складно, але можна. Насамперед, перед дизайнером стоїть завдання організувати свою роботу та діалог з клієнтом так, щоб у адекватної та розсудливої людини не виникло бажання правити кінцевий продукт.

Якщо взяти за постійні, то що дизайнер компетентний, клієнт не впертий як баран і готовий прислухатися до резонних доводів, а дизайн-макет зроблений строго за технічним завданням і безмежно радує самого дизайнера, то у нас залишається рівняння з однією змінною: довести клієнту, що цей дизайн - саме те, що йому потрібно, навіть якщо деякі деталі викликають у клієнта сумніви.

Отже, дизайн – справа тонка. Але ще тонша людська логіка. Іноді здається, що у клієнтів немає жодної логіки, що те, що написано на макеті, який лежить перед тобою і залитий твоїми сльозами, бо це вже не твій макет — нісенітниця, марення та повний абсурд, що клієнти свідомо хочуть розорити свою фірму та роблять для цього все можливе і, нарешті, хороший дизайн вже нікому не потрібен. Це не так. Проблема у дизайнерах. Проблема в тому, що вони вміють робити дизайн, але не вміють його подавати. Дизайнер має бути психологом, оратором та базарним торгашем в одній особі. Йому слід подавати свій дизайн як вишукану страву від шеф-кухаря на тарілочці з блакитною облямівкою та битися за нього як за кохану жінку, не дозволяючи торкатися брудними руками обивателям. Тільки тоді дизайнер почне отримувати задоволення від своєї роботи, а клієнт почне отримувати якісний дизайн сам того не розуміючи.
Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98