ЗАМОВИТИ

Сенс і форма логотипу в Києві

Логотип у Києві – найважливіший елемент фірмового стилю, що відіграє величезну роль у впізнаваності компанії та її продукції на ринку в Україні. Вдалий логотип здатний значно підвищити ефективність реклами, підняти імідж компанії та вплинути на її сприйняття на ринку.

Поганий логотип, або його відсутність, у кращому разі позбавить фірму однієї з найважливіших конкурентних переваг - впізнаваності, у гіршому випадку - своєю несолідністю, яка може бути викликана примітивним змістом та несмачним оформленням, взагалі здатний відштовхнути від компанії її потенційних клієнтів, особливо на корпоративному ринку в Україні.

Візитна картка та реклама в пресі, упаковка продукції та оформлення місць продажу в Україні – у всіх цих випадках логотип є першим візуальним елементом, який розповідає споживачам про вашу компанію чи нагадує їм про неї. При сучасному рівні конкуренції ваш логотип повинен з найперших контактів зі споживачем запам'ятатися йому, уявити вашу компанію у вигідному світлі, а також максимально полегшити подальше впізнавання ваших рекламних звернень та вибір продукції чи послуг вашої компанії серед багатьох конкуруючих товарів та послуг. Мабуть, доречно нагадати про основні помилки, які допускаються нашими бізнесменами по відношенню до логотипу своєї фірми. Ритм сучасного життя дуже швидкий, проблем у будь-якої фірми досить багато, і багатьом керівним співробітникам здається, що проблема логотипу - "далеко не найважливіша зараз." При цьому вони геть-чисто забувають, що логотип - це не директорське крісло, просту економічну модель якого можна надалі змінити на більш зручну, представницьку або навіть шикарну. Логотип так само важливий, як назва компанії та торгова марка. Зміна логотипу дуже болісна для будь-якої фірми як у фінансовому так і в маркетинговому відношенні, тому вкрай важливо "зробити правильну ставку" ще на ранній стадії розвитку, в іншому випадку зміна логотипу (включаючи всі наступні заходи щодо відновлення впізнаваності тощо) великої компанії може коштувати десятки, а то й сотні мільйонів доларів, як це сталося з Samsung або LG (колишня Gold Star).

Форма логотипу багато чому визначає початкове ставлення щодо нього із боку споживача. Слід зазначити, що сучасні логотипи з міркувань унікальності та охоронопридатності найчастіше має у складі кілька геометричних форм, розглянемо значення основних їх.

Коло

Коло, ймовірно, найважливіший і найпоширеніший геометричний символ, форма якого задається зовнішнім виглядом Сонця і Місяця. У містичних системах бог тлумачиться як коло з всюдисущим центром, щоб у такий спосіб показати досконалість і незбагненність з допомогою людських почуттів таких понять, як нескінченність, вічність, абсолют. У кола не можна побачити ні початку, ні кінця, ні напряму, ні орієнтування, і небосхил - також внаслідок колоподібних шляхів зірок навколо небесного полюса - представляється як круглий купол, тому коло відповідає небу і всьому духовному. Коло з зазначеним центром є у традиційній астрономії символічним знаком Сонця, в алхімії – знаком відповідного металу - золота. У вченнях магії коло несе функцію захисту від злих духів, яке при церемоніях заклинання виникає навколо мага і через яке не можна переступити.

Квадрат

Символічним контрастом колу є квадрат, який на противагу йому означає земний світ і матеріальне. Квадрат є символом комбінації та впорядкування чотирьох різних елементів, наприклад чотири основні стихії або чотири пори року. Він означає космічну силу, інстинкт, або несвідоме, непідвладне духу. Інтерес до квадрата (як і до хреста) пояснюється в першу чергу бажанням розібратися в світі, що хаотично проявляє себе, за допомогою введення напрямів і координат. Психологічно його форма викликає відчуття міцності, стабільності та деякої консервативності. Логотип квадратної форми добре підходить для великих та солідних організацій.

Трикутник

Один із найбільш потужних та універсальних символів. Рівносторонній трикутник - чоловічий і сонячний знак, що представляє божество, вогонь, життя, серце, гору та сходження, добробут, гармонію та королівську владу. Перевернутий трикутник – жіночий та місячний символ, воду, плодючість, дощ, божественну милість. Рівносторонній трикутник символізує завершення. Трикутник, звернений вершиною догори, є сонячним і має символіку життя, вогню, полум'я, спека. Трикутники, що перетинаються, утворюють гексаграму, символізують синтез, союз протилежностей.

Еліпс

Символізує космічне яйце, йоні. Дві його сторони уособлюють зниження та сходження, інволюцію та еволюцію. Нахилений еліпс - це динаміка та натиск, сучасність та інноваційність. Така форма логотипу добре підходить для підприємств нової економіки.

Прямокутник

З усіх геометричних форм це найбільш раціональна, найбільш надійна та правильна фігура; Емпірично це пояснюється тим фактом, що завжди і скрізь прямокутник був улюбленою формою, за допомогою якої людина пристосовувала простір або будь-який предмет для безпосереднього використання у своєму побуті, наприклад: будинок, кімната, стіл, ліжко тощо. Не випадково саме прямокутник є складовою великої кількості логотипів компаній різного профілю.
Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98