ЗАМОВИТИ

Як розробити логотип товарний знак марка

Дуже часто багато хто цікавиться як можна розробити логотип? Для розуміння цього питання спробуємо розібратися, що ж таке логотип і як його роблять.

Логотип є основним атрибутом фірмового стилю компанії. Розробка логотипу необхідна привернення уваги до фірмі чи її товару. Розробка логотипу - це візуальне вираження концепту та ідеї торгової марки.

Створення логотипу або створення товарного знака полягає у створенні знака або символу. Він простий, гармонійний, викликає асоціативний ряд, закладає у підсвідомості споживача образ продукту.

Якісний логотип - це символ, яким можна прочитати ідею бренду, місію компанії, її ставлення до споживача та позиціонування на ринку. Існують мільярди логотипів. Найкращими є ті, що залишаються у пам'яті. Головне завдання дизайнера - розробити логотип, який би виділявся, запам'ятовувався і погоджувався з маркетинговою стратегією компанії.

Логотип не може існувати сам собою, він повинен гармонійно вписуватися в рекламну концепцію. Для споживачів логотип – це знайомство з компанією, продуктом чи послугою.

Перелічимо основні правила та критерії, які слід дотримуватись при розробці логотипу, знака або торгової марки.

1. Індивідуальність.
Ця властивість дозволяє виділитися над ринком і стати конкурентно здатним. Ця вимога є основною для розробки логотипу та забезпечує можливість реєстрації знака, а також його подальше використання без порушення прав інших суб'єктів господарювання.

2. Оригінальність.
Це те, що відрізняє її від логотипів конкурентів. Ця властивість має викликати позитивні емоції та асоціації у будь-яких потенційних споживачів цього товару.

3. Функціональність.
Дуже важливий і важливий критерій, що враховується при створенні логотипу. Наприклад, логотип або товарний знак може розміщуватися як на фірмових бланках і на сайті, так і на факсовому папері, сувенірній продукції або листівках. При цьому логотип повинен бути легко масштабованим та відносно простим. Ця вимога до розробки логотипів має рекомендаційний характер і передбачає використання елементів, які легко ідентифікуються споживачами цільового сегмента. Легкість сприйняття забезпечується за рахунок орієнтації на середній рівень ерудиції споживача, обмежень на кількість елементів, що входять у знак або логотип. Ще однією важливою вимогою до розробки логотипу, яка не входить до складу основних, але має враховуватися, є асоціативність товарного знака.

4. Асоціативність.
Ця властивість товарного знака позначає присутність зв'язків, асоціацій між товарним знаком і особливостями маркованого ним товару. Всі ці вимоги до розробки логотипу або створення торгової марки тісно пов'язані між собою. Індивідуальність, простота та привабливість, що враховуються при розробці логотипу або товарного знака, є запорукою запам'ятовування для споживачів. Індивідуальність та впізнаваність товарного знака сприяють його охороні від підробок.
Причому індивідуальність забезпечує її на етапі реєстрації знака, а впізнаваність сприяє підтримці охорони згодом, навіть у тому випадку, якщо логотип набув великої популярності та широко застосовується у розмовній мові.

Перше враження неможливо зробити двічі. Ось чому образ компанії не повинен викликати у споживача сумнів та дискомфорт.

Логотип - фундамент майбутньої торгової марки, її головний елемент, тому до створення логотипу або розробки торгової марки слід поставитися так само уважно, як і до вибору виконавця.

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98