ЗАМОВИТИ

П"ять помилкових фраз від замовника дизайну

© ЛогоМайстер 2011

Часто від клієнтів можна почути таку фразу - «я вигадав(ла) дизайн і тепер шукаю дизайнера, щоб його намалювати». Поспішаємо Вас розчарувати - якщо Ви придумали дизайн - Ви і є дизайнером і Вам тепер потрібен не ще один дизайнер, а або сканер (для введення Ваших начерків в комп'ютер), або фахівець з комп'ютерних програм, який приведе Вашу ідею в пристосований для цифрового друку вигляд .

«У мене улюблені кольори – червоний та зелений – зробіть мені щось у цих тонах». Якщо Ви робіть дизайн особисто для себе, то без проблем, але якщо кінцевою метою дизайну буде продаж іншим людям (етикетка, упаковка, зовнішня реклама і навіть логотип), то ми рекомендуємо прислухатися до голосу дизайнера, який напевно розповість Вам, що це несумісні кольори і не рекомендується використовувати їх разом якщо кінцевою метою дизайну служить залучення клієнта. Взагалі ми рекомендуємо в таких випадках покладатися на смак дизайнера, а не на власні переваги.

«Цей варіант хороший, але я хочу щось інше». Ретельніше заповнюйте бриф та висловлюйте дизайнеру, що саме Ви від нього хочете. У разі якихось неясностей Вам доведеться оплачувати навіть роботу, що не підійшла, якщо вона не суперечить початковому брифу.

«Зробіть мені щось схоже на Адідас» - «Адідас» – зареєстрована торгова марка і якщо у Вас буде збіг по основним елементам дизайну – на Вас можуть подати до суду. Щоб виявити зареєстровану вже подібну торгову марку – проведіть попередню експертизу торгового знака.

«Хочу Курникову на лицьову сторону білборда». Чи підписували Ви рекламну угоду з Курніковою? Якщо ні – ми рекомендуємо все-таки провести фотосесію з нікому невідомою студенткою, яка має форми анітрохи не гіршу і угода з якою буде значно дешевшою.

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98