ЗАМОВИТИ

Дизайн винної етикетки, придумати та розробити концепцію дизайну

© ЛогоМайстер 2011

Розробка дизайну винної етикетки є однією з тонких процесів схожа на ювелірне мистецтво, що вимагає правильно подати інформацію про продукт і прикрасити відповідно до фірмового стилю та вимог законодавства, щоб товар граційно засяяв. Така робота вимагає від дизайнера досвіду, знань та розуміння, що подібний дизайн – спершу розрахунок та логіка, а лише потім політ фантазії. Адже кожна компанія хоче бачити себе унікальною, особливою та незабутньою. Фірмовий стиль, що запам'ятовується, покликаний виділити її серед безлічі інших аналогічних компаній. Основою впізнаваності в очах споживачів є саме фірмовий стиль, який є обличчям компанії. Фірмовий стиль включає логотип, колірну гаму, розташування елементів стилю, іноді, слоган. Візитки, конверти, бланки, папки, сувенірна продукція, буклети, рекламні плакати оформляються відповідно до вибраного фірмового стилю.

Насамперед, перед розробкою дизайну винної етикетки важливий фірмовий стиль компанії, якщо його ще немає, то потрібно почати саме з нього. Адже дизайн винної етикетки має формуватися повністю на його основі, щоб у майбутньому споживач був упевнений у правильності вибору. Винна етикетка - це носій інформації про продукт і залучати потенційних клієнтів для неї основне завдання. Подивившись на етикетку, у людини має виникнути бажання придивитись до неї ще, дізнатися більше про продукт. Таким чином, сама етикетка має бути приваблюючою, а інформація – цікавою та корисною для споживача.

Для створення етикетки важливо у процесі спілкування із замовником з'ясувати стратегію та цілі компанії. Потім зібрати інформацію про напій, про його переваги над аналогами компаній-конкурентів. Важливо також дізнатися, як вони позиціонують себе. Тут буде потрібен час для збору інформації, цей процес ще називають – «маркетингове дослідження». Для цього звичайно важливо розуміти основи реклами та елементарні знання маркетингу.

Наприклад, якщо проводиться робота над проектом оформлення та позиціонування винної пляшки, недостатньо просто вивести асортиментний ряд на ринок та вказати вартість. Важливим чинником позиціонування стане створення цікавої легенди про походження вина, цікаві випадки, факти. До інформації слід додати ілюстрації, фотографії з місць, де росте виноград, який використовують для виробництва цього алкогольного напою. Це лише один момент з маркетингової стратегії.

Концепт, який створює візуальний образ, привертає увагу та робить продукт популярним.

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98