ЗАМОВИТИ

Розробка дизайну реклами трола

© ЛогоМайстер 2012

Якщо необхідно оголосити про нову подію, відкриття нового магазину, ресторану, концерту, виставки в даному випадку розтяжки прямо над магістралями доріг саме те, що Вам потрібно!

Основні характеристики при створенні рекламних розтяжок (тролів):

Трол або транспорант-перетяжка, двостороннє полотно розміром 5 х 1 м (рідше 15х1м, 14х1м, 12х1м), що розміщується над проїжджою частиною міських автошляхів за допомогою тросових конструкцій. Найчастіше для виготовлення тролів як матеріал використовується вініл (рідше шовк і бавовна). На вінілове полотно зображення наноситься методом широкоформатного друку.

Найчастіше як рекламний носій троли використовують представники банків, автосалонів, грального бізнесу, агентств нерухомості, анонсів обмежених за часом заходів та подій: промо-акцій, концертів, розпродажів, виставок. Більшість цільової аудиторії (потенційних клієнтів) рекламних компаній, які застосовують троли, це люди із середнім та високим статком, що пересуваються на автомобілі.

Переваги такого типу реклами:

Реклама на тролах - ефективний спосіб донесення реклами.

Ще важливою перевагою розміщення реклами на тролах є можливість розташовувати рекламні розтяжки над дорогою на невеликій відстані один від одного. Завдяки цьому, за рахунок певної черговості інформації, можна створити своєрідну рекламну «інтригу», щоб водій чи пасажир транспорту знайомився із сюжетом реклами у логічному порядку.

Створити виразний і яскравий дизайн трола, що допоможе вам, допоможе Вам наша дизайн студія LogoMaster® Studio!



Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98