ЗАМОВИТИ

Етапи розробки дизайну упаковки Київ Україна упаковка кави

Успіх будь-якого нового бренду товару безпосередньо залежить від його представлення – цікавого та унікального дизайну упаковки. В наш час покупець оцінює товар за багатьма критеріями і в кінцевому підсумку віддає перевагу тому чи іншому продукту. При розробці упаковки дуже важливо поєднати зусилля маркетологів та дизайнерів. Головним при розробці упаковки має стати відповідність упаковки самої концепції товару.

Студія брендингу та графічного дизайну LogoMaster® Studio (Київ, Україна) займається вже понад 20 років розробкою дизайну упаковки для Замовників з усього світу. Наш досвід дозволяє якісно та оперативно вирішувати будь-яке завдання Клієнта.

Етапи розробки дизайну упаковки:

1. Постановка та опис завдання

Перед початком робіт необхідно отримати максимально розгорнуту інформацію від Замовника про майбутній бренд (вважаємо, що назва, логотип, фірмовий стиль та інше вже розроблено). На даному етапі важливо отримати чітке уявлення про характер бренду і його конкурентне середовище. Після детального вивчення завдання створюється БРІФ, де описуються всі положення щодо дизайну упаковки.

2. Розробка загальної концепції дизайну упаковки

На цьому етапі розробляється кілька варіантів концепції дизайну упаковки. Дуже важливо щоб дизайн відображав основні переваги товару, викликав позитивні емоції і мав унікальні відмінні риси.

3. Подання концепцій дизайну Замовнику

Розроблені концепції (зазвичай 3 або 5 різних варіантів) пропонуються Замовнику на розгляд. Визначення та вибір лідера серед усіх концепцій.

4. Доопрацювання дизайну упаковки

Одна обрана концепція допрацьовується до найдрібніших деталей – вносяться всі побажання Замовника (графіка, текст та інше).

5. Затвердження однієї концепції та підготовка файлів для друку

Затвердження одного варіанту та підготовка макету (файлу) для друку.

Нижче ми наводимо приклад реальної роботи при розробці дизайну упаковки кави:

1. Постановка та опис завдання: до нашої студії звернувся Замовник із Домініканської Республіки за розробкою цікавої та унікальної упаковки кави. Заснована аудиторія бренду – туристи, які купують додому каву як сувенір. Дизайн упаковки має бути виконаний у якомусь стилі з додаванням елементів національного колориту – можливо, це місцеві тварини, птахи, пальми, океан тощо.

2. Розробка загальної концепції дизайну упаковки: у процесі роботи були розроблені 3-ри різні концепції оформлення дизайну упаковки з урахуванням усіх базових побажань Замовника:



3. Подання концепцій дизайну:

Розроблені варіанти були представлені Замовнику на розгляд. Після детального вивчення всіх концепцій, Замовник зупинився на першому варіанті дизайну з пташкою колібрі, листям пальм і попросив додати до дизайну тематичну графіку, пов'язану з кавою, а також зробити загальне тло упаковки – білим.

4. Доопрацювання дизайну упаковки:

у процесі доопрацювання було створено три варіанти дизайну упаковки, які поєднуються з класичною темою кави: чашка кави, кавові зерна тощо.



5. Затвердження однієї концепції:

після розгляду доопрацьованих варіантів було затверджено нижче представлену упаковку, яка відповідає всім очікуванням Замовника та цільової аудиторії бренду.



ЗАГАЛЬНИЙ ПІДСУМОК.

Професійно розроблений дизайн упаковки не тільки привертає увагу, він на пряму доносить до споживача основну філософію (ідею) бренду. Правильний дизайн дозволяє з першого погляду ідентифікувати всю необхідну інформацію: який це товар, кому він призначений, яке в нього позиціонування тощо.

У наш час виробляти просто якісний товар стало недостатнім – він повинен мати свій характер та емоції. Саме дизайн упаковки стає тією рятувальною паличкою, яка може найбільше передати особливості характеру вашого нового бренду. Розробка упаковки це не тільки надання йому гарного вигляду, але й тривала робота, яка спирається на очікування Клієнта і викликає в ньому почуття задоволеності і максимально сприяє його саме вашому бренду.

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98