ЗАМОВИТИ

КЕРІВНИЦТВО З ВИБОРУ КОЛЬОРУ ДЛЯ ВАШОГО ЛОГОТИПУ



Наведемо найчастіше використовуваного кольору логотипу:

Синій.
Синій колір найчастіше сприймається як символ всього духовного. На відміну від енергійного червоного кольору, синій впливає "стримно" і налаштовує більшість людей на задумливість. На це є певні причини. Цей колір асоціюється з авторитетністю, надійністю, розумом та впевненістю. Ось чому він такий популярний. Синій - колір моря та неба. Він справляє враження спокою, незворушності та порядку, відчуття людини, що прогулюється гарним пляжем. Синій колір, також як і червоний, дуже часто використовується дизайнерами для розробки логотипів.
Зелений колір.
Зелений колір неоднозначний за змістом. Це життя у яскраво-зеленому кольорі та смерть, виражена мертвим, синюваним сіро-зеленим відтінком. Цей колір вважається розслаблюючим для очей та кольором природи, а також миру та гармонії. Темно-зелений колір логотипу дуже популярний серед фінансових та банківських компаній. У християнстві зелений - колір весни та рослинності, і тому він став символом перемоги весни над зимою або життя над смертю.

Червоний.
Червоний колір з усіх кольорів найчастіше називається улюбленим кольором. Зазвичай він використовується для передачі пристрасті, вогню, збудження, швидкості та сили. Червоний колір вважається "кричалим", він привертає увагу і надає значущості. Асоціюється з безстрашністю, сміливістю, небезпекою, війною та енергією. У своїй символіці у різних народів він піддавався різноманітним тлумаченням, тому червоний колір у логотипі потрібно з особливою обережністю використовувати міжнародним організаціям, а також усім компаніям, які ведуть експортно-імпортну діяльність. З усіх кольорів, які можуть бути використані в логотипі, червоний має найсильнішу дію на психіку споживача.

Жовтий.
Жовтий – це світло сонця, інтелект, інтуїція, віра та божество. Темножелтий означає зраду, зраду, ревнощі, амбіцію, скупість, скритність, обман, зневіру. У християнстві колір залежно від використання може мати одне з двох протилежних значень. Якщо використовувати його у поєднанні з червоним, то ви отримаєте сильне, що приковує погляд колірне рішення). Насичений світло-жовтий уособлює гідність, честь та вірність. Цей колір логотипу дуже привертає увагу дітей, тому його використовують у різних іграшках та дитячих будиночках. Однак у поєднанні з іншими, більш темними кольорами (наприклад, синім, чорним або зеленим) жовтий колір використовується досить часто.

Помаранчевий.
Помаранчевий - теплий, цитрусовий колір, що втілює здоров'я, сонячне світло та тропіки. Цей колір створює атмосферу веселощів, радості, спонукає до дії. Помаранчевий – комбінація червоного та жовтого. Ефективний для просування товарів, пов'язаних із здоров'ям, різних напоїв, іграшок та іншої продукції для молоді.

Рожевий та блідо-ліловий колір.
Дані кольори найчастіше асоціюють з деякою жіночністю, невинністю, романтичністю та здоровим способом життя. Дуже ефективні як основний колір для логотипу при просуванні товарів для жінок, таких як ексклюзивних джакузі, косметики, білизни та парфумерії.

Білий.
Білий колір - це сонце, повітря, прозріння, чистота, невинність, непорочність, святість, священство, порятунок, духовна влада. У християнстві білий колір завжди був символом невинності душі, чистоти та святості життя. Білий колір, який викликає почуття невинності, чесноти, чистоти, спокою, безпеки, здоров'я та медицини. Цей колір логотипу ефективний при просуванні товарів для проведення весільних урочистостей, благодійності, медичних препаратів, будь-яких натуральних та молочних продуктів. Таким чином, біле асоціюється як із життям і любов'ю, так і зі смертю та похороном.

Чорний.
Чорний майже повсюдно постає як колір негативних сил та сумних подій і в Європі здебільшого має сумне значення. Однак, наприклад, у Єгипті він означає відродження і воскресіння, у євреїв – розуміння та царство, у геральдиці – розсудливість та мудрість. Чорний колір - це і заперечення земної марнославства та пишноти, колір священицького одягу і символ консервативних (орієнтованих на церкву) партій. Чорний колір ідеально виглядає як фон для будь-якого яскравого або пастельного кольору. Використання чорного шрифту в написанні назви вашої компанії додасть відчуття елегантності, надійності, стабільності, класичності та авторитету. Використання цього кольору логотипу як основного, тягне за собою зв'язок із чимось загадковим, стабільним, сильним, але також асоціюється з поняттям смерті та зла. Прикладом можуть послужити багато банків, фільми жахів, рок-групи та похоронні бюро. У наш час чорний колір також дуже модний.

Сірий та срібний колір.
Це нейтральний колір, що має витончену красу. Сірий колір практично так само добре поєднується з іншими кольорами, як чорний або білий, але при цьому є найчастіше виразнішим. Колір асоціюється з технологічними машинами, багатством та елегантністю. Часто використовується науково-технічними компаніями у поєднанні зі срібним та блакитним. На відміну від багатьох інших кольорів він ніколи не набридне. Часто застосовується в роботах дизайнерів високого класу, які мають гарний смак і приділяють велику увагу нюансуванню.

Коричневий та кремовий.
Коричневий колір – це Земля. У християнстві Коричневий колір означає духовну смерть і деградацію, крім того, зречення світу. Пробуджує почуття комфорту, вдома. Найбільш вдало підходить для ресторанів, антикварних меблевих салонів, товарів для відпочинку на природі. Світло-коричневий і кремовий колір логотипу підходить для просування таких продуктів, як пластівців, борошна, спагетті та картоплі. У поєднанні із зеленим кольором, вдало діятиме для різних екологічних організацій. Поєднання коричневого з іншими кольорами також не є поширеними, а тому можуть виглядати дуже свіжо та оригінально.
Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98