ЗАМОВИТИ

ПІДГОТОВКА ДО ПРОЦЕСУ ДИЗАЙНУ ТА РОЗРОБКИ ЛОГОТИПУ



Процес розробки логотипу:

Логотип являє собою спеціальне зображення назви компанії, розроблене тільки для неї. Іноді розробляється написання з графічним елементом, який після отримання популярності компанії стає впізнаваним і може використовуватися окремо. Грамотно розроблений логотип спрощує роботу при створенні сайту - він ніби задає тон. Логотип та Товарний знак виражають індивідуальність підприємства, яке його використовує. Враховуючи той факт, що знак є головною ланкою, що організує центр всього фірмового стилю, вимоги до нього особливо суворі. Від успішної розробки логотипу, товарного знака багато в чому залежить ефективність всього фірмового стилю загалом. Завдяки логотипу забезпечується впізнавання продукції компанії, дуже часто логотип стає символом компанії і використовується на всій іміджевій продукції від візиток до щоденників, при створенні корпоративного сайту. На основі логотипу розробляється корпоративний стиль компанії. Логотип, товарний знак – обличчя підприємства – виконує у комерційній діяльності останнього різноманітні та дуже важливі функції. Деякі їх збігаються з функціями інших констант, інші властиві лише знаку.

Процес розробки фірмового стилю:

Фірмовий стиль компанії (або корпоративний стиль) розробляється на основі логотипу та включає єдині колірні та стильові рішення для візиток, бланків, уніформи, оформлення інтер'єру та екстер'єру, оформлення продукції, створення сайту: підбирається шрифт, поєднання кольорів, текстове оформлення, що забезпечує виділення компанії та її продукції з багатьох інших, забезпечує впізнавання. Це робить і компанію, і продукцію конкурентоспроможнішою, допомагає привернути і утримати увагу покупців. Коли розроблено фірмовий стиль, набагато спрощується робота при створенні сайту компанії, адже основний елементи та рішення вже готові.

Розробка фірмового стилю – процес не менш складний, ніж створення сайту. Він вимагає участі фахівців різного профілю - дизайнерів, коректорів, Ми розробляємо кілька варіантів фірмових стилів, на основі яких створюється той єдиний, що виділяє компанію і робить її впізнаваною.

Фірмовий стиль дозволяє споживачеві без особливих зусиль дізнатися потрібний товар (фірму, послугу) за деякими зовнішніми ознаками.

Якщо споживач одного разу переконався як продукції (послуг), це довіра значною мірою поширюватися на решту продукції фірми. Крім того, наявність фірмового стилю сама собою викликає довіру.
Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98