ЗАМОВИТИ

РОЗРОБКА ДИЗАЙНУ ЛОГОТИПУ

© Butterfly Effect Design Company

1. Місце використання логотипу
При створенні дизайну логотипу треба чітко розуміти, як ви його використовуватимете. Дизайн логотипів, що створюються для інтернет-сайтів та для кольорового зображення на друкованій промо-продукції, буде розроблятися зовсім іншими методами, ніж дизайн логотипів для нанесення на кавові чашки або кружки. Багато фірм хочуть застосовувати свій логотип за багатьма напрямами. Таким чином створюючи дизайн логотипу, визначтеся з тим, як ви його використовуватимете в даний час і в майбутньому.

2. Стилістика зображення
Зрозуміло, що логотип представляє вашу фірму (товар чи послугу). Знак логотипу свідчить про потенційних споживачів про те, чим ви займаєтеся. Зверніть увагу, що логотип повинен відображати вашу сферу діяльності. Якщо ви працюєте у сфері фінансів, то логотип має бути консервативним та сучасним. Розробляючи складний дизайн логотипу, можна швидко втратити довіру споживачів (або клієнтів). Створюючи стилістику знака в логотипі, треба враховувати філософію компанії.

3. Формат вистави
Розберіться, що ви використовуєте відповідний формат для застосування логотипу.

Vector [AI] - Adobe Illustrator
Цей формат можна редагувати як на IBM, так і на Apple.

PDF - Portable Document File Формат використовується Adobe Acrobat, додатками для операційної системи Apple, IBM (Windows та UNIX).

Vector [EPS]
Цей формат може використовуватись більшістю друкованих пристроїв. Він містить інформацію про шрифт та колір логотипу.

Gif - Graphics Interchange Format
Файл з низькою роздільною здатністю, використовується в основному для html-сторінок та e-mail.

JPG або JPEG - Joint Photographic Experts Group
Цей формат дозволяє зберігати кольорові зображення за високого ступеня стиснення. Використовується в основному для фотографій на веб-сторінках.

BMP (300 dpi)
Цей формат перекладається у більшість програм IBM та Apple.

Tif or Tiff - Tagged Image File Format
Цей формат перекладається у більшість програм IBM та Apple. Розмір файлу великий, що дозволяє використовувати його в процесі повнокольорового друку.

4. Оригінальність зображення логотипу
Логотип - ключовий інструмент у брендингу компанії, який повинен мати унікальність. Кінцева мета логотипу полягає у його впізнанні суспільством та асоціюванні з вашою компанією. При виборі дизайну логотипу постарайтеся зупинитись на тому, що виділяється з натовпу. Він має миттєво привернути увагу та утримати погляд.

5. Привабливість та вигляд
Обов'язково вам повинен подобається дизайн логотипу перед тим, як зупинитися на його виборі, т.к. він буде з вами протягом усього вашої діяльності. З плином років ви, звичайно, можете модернізувати свій логотип, але почуття, яке він викликає, має зберегтися. Зрештою, це те, завдяки чому суспільство впізнає вас. Спробуйте підібрати такі кольори, які вам подобаються і будуть подобатися ще багато років. Аналогічно питання зі шрифтами. Важливо, щоб ці речі можна було б змінити в майбутньому, але не забувайте, вони є найважливішою частиною у вашому логотипі, тому постарайтеся підібрати їх якнайкраще.
Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98