Логотип - це особа компанії чи продукту. Основне завдання полягає у створенні враження, що запам'ятовується, у потенційних клієнтів і споживачів. Головним чином, логотип – це серце корпоративної індивідуальності.
Створення логотипу - це трудомісткий процес. Багато дизайнерів використовують різноманітні методи. Одні починають з нарисів, ігри форм на моніторі, інші починають з обговорень ідей, що сподобалися. Одним із підходів до початку роботи є вибір форми, що представляє концепцію компанії, та подальша її модернізація. Ідея йде пліч-о-пліч з інтересом і розумом, чи це незвичайна точка зору або комбінація форм. Може, малюнок вимагатиме якихось здогадів від людей, які його побачать, може, навпаки, він буде абсолютно зрозумілим.
Частина дизайнерів воліє починати з розробки логотипу, складання його в текстовій формі. Експериментуючи зі шрифтом, розміром, формами, вони намагаються знайти цікавий шлях представлення компанії, використовуючи форми літер. Простота знову дуже актуальна, зараз не час химерних шрифтів. Просто логотип або у поєднанні з графічними елементами його текст повинен легко читатися при невеликих розмірах.
Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю -
наша улюблена робота!