ЗАМОВИТИ

ФІРМОВИЙ ЗНАК, ЛОГОТИП. Графічне зображення, торгова марка

© ЛОГОМАЙСТЕР

Логотип: з історії створення.

Логотип є фірмовим знаком, графічним зображенням, торговою маркою. Він уособлює якусь організацію. Створений для постійної ідентифікації компанії, фірмовий знак, логотип зазвичай розміщується на папках, флаєрах, конвертах, рекламних матеріалах та знаках як емблема, за допомогою якої можна визначити ту чи іншу організацію.

По-справжньому логотип (як такий, як ми його собі уявляємо) був створений у дев'ятнадцятому столітті, коли вирувало виробництво, і копанні хотіли відрізнятися один від одного. У цей час почалося зростання експорту і зрозуміло, що конкуренція. Логотипи стали розроблятися у тому, щоб відрізняти продукцію різних фірм у межах однієї сфери діяльності. Фірмові знаки, логотипи стали з'являтися на ярликах та упаковці продукції для того, щоб покупці могли легко визначити той товар, якому вони воліють. В даний час логотипи змінили світ довкола нас.

Вибір стилю і концепція зображення логотип.

Основну роль під час створення логотипу має його концепція. Спочатку треба усвідомити, що логотип має донести про вашу компанію. В даний час є багато логотипів, які точно визначають ту чи іншу сферу діяльності. Наприклад, глобус – для туристичного агентства, конверт – для пошти тощо. Так само існує безліч абстрактних знаків, які передають філософію компанії, наприклад, тругольник відображає стабільну фірму і викликають почуття довіри. Динамічний фірмовий знак логотипу, наприклад, ракета, може ідеально підійти для молодої сучасної фірми, що бурхливо розвивається.

Звичайно, до деяких компаній досить складно застосувати певні асоціації. Наприклад, компанія, що займається нанотехнологіями. Для таких компаній, при розробці логотипу, потрібно ґрунтуватися не на асоціаціях із тим, чим займається компанія, а на почуттях, які вона повинна викликати, коли покупці бачать її логотип. У цьому випадку для таких компаній дуже добре може підійти абстрактний знак. Компанії, що охоплюють відразу кілька сфер діяльності, повинні мати загальніший фірмовий знак логотипу. Логотипу у разі можна надати сучасний вигляд шляхом додавання кількох прямих ліній у поєднанні з дугами, або з допомогою використання у ньому пропорційних симетричних геометричних фігур.

Таким чином логотип, що розробляється, не повинен виглядати надто сучасно, щоб не вимагати редизайну через кілька років.

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98