ЗАМОВИТИ

ФІРМОВИЙ ЗНАК

© ЛОГОМАЙСТЕР

Колір.
Всім понтяно, що колір відіграє велику роль у створенні певного настрою та враження про вашу фірму. Тут дуже легко провести тест. Подивіться на продукцію компанії СОНІ. Все виконано в чорних і білих тонах. Стильно та сучасно. Немає нічого зайвого.

Зображення.

Середні та малі компанії, у яких не такий бюджет, як, наприклад, у Nike, ФІЛІПС, СОНІ, або McDonalds, при створенні свого фірмового знака, повинні переконатися, що він дійсно підтверджує очікування клієнтів.

Шрифт.
Дизайнер, який створює фірмовий знак, з упевненістю скаже вам, що написання в логотипі дуже важливе. Дизайнер створив шрифт, схожий на подарункову стрічку, що за стилем відповідає діяльності компанії (туристичні тури).

Тест.
Беручи до уваги всю різноманітність рекламних компаній і методів використання вашого логотипу, чи повинен ваш фірмовий знак добре виглядати в чорно-білому кольорі? Чому чорно-білий варіант такий важливий? Гарне питання. Згадайте, що вам часто доводилося робити роздрук матеріалів. Хіба чорно-білий друк не дешевше повнокольорового? Ваш логотип буде відображатися на всіх фірмових бланках та при передачі даних факсом.
Якщо фірма бере участь у виставках, то друк роздавального матеріалу в чорно-білому варіанті набагато дешевший. Це стосується розміщення реклами у різних газетах, журналах та інших друкованих виданнях. Таким чином, при використанні вашого фірмового знака на різних рекламних носіях, будь то плакати, футболки, ручки або кружки, необхідно, щоб він був масштабованим. Логотип і фірмовий стиль повинен легко розпізнаватись без втрати як при друкуванні його на будь-яких розмірах. Логотипи створюються у векторному форматі (.ai чи .eps).
Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98