ЗАМОВИТИ

Правильний вибір шрифту для логотипу



Друкованим виконанням називається вибір шрифту та набору текстів.

Використання шрифтів дуже різноманітне при розробці логотипів та фірмових стилів компаній у Києві. Можуть використовуватися рубані шрифти і із засічками, щільні та розтягнуті, вертикальні та похилі, діагональні, вільні, з великих літер і з малих з великими, дрібні та величезні, елегантні та потужні, кольорові та контурні, спокійні та кричущі, прості та декоративні - таке їхня різноманітність.

При виборі шрифту для логотипу необхідно враховувати такі властивості: читачість, гармонійність, доречність, акцент.

Читання. На неї впливають: стиль шрифту, товщина та розмір літер, відстань між літерами. Незручність (термін!) вбиває інтерес до реклами. Незручні шрифти можна використовувати лише для створення спецефектів.

Гармонічність. Загальна помилка новачків - змішання шрифтів. Це призводить до дисгармонії та відчуття хаосу. Шрифти повинні гармоніювати з іншими елементами рекламного оголошення, включаючи ілюстрації та композицію, та бути близькими.

Доречність. При сучасному достатку шрифтів, як за стилем, так і за розміром, весь комплекс настроїв і відчуттів можна передати окремо від значень слів. Одні шрифти можуть передавати відчуття стійкості та мужності, інші – крихкості та жіночності. Один шрифт "шепоче" про розкіш, а інший "кричить" - "вигода".

Наприклад, шрифт, який викликає відчуття старомодності, неприпустимий у рекламі сучасної техніки. Слід врахувати і тип аудиторії, яку направлено оголошення. Якщо йдеться про людей старшого покоління, можна вибрати оформлення у стилі "ретро", для молоді - навпаки, спираючись на престиж, моду, сучасність.

Акцент. Акцент може бути досягнутий за рахунок контрасту (кілька стилів одного і того ж шрифту, курсив проти прямого, великі літери проти малих і т. д.). При цьому треба бути обережним, інакше у спробі акцентувати всі ви не зможете виділити нічого.

Знання особливостей та символічного значення шрифтів приходить із досвідом. Саме тому зі шрифтом та друкованим виконанням має працювати професіонал.
Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98