ЗАМОВИТИ

Особливості логотипу або товарного знаку в Києві


Товарний знак повинен:

1. Надати характерні риси, виділити товар із продукції цієї промисловості, полегшити впізнання товару. Без допомоги товарних знаків та логотипів покупцям сьогодні складно чи просто неможливо впізнати звичайнісінький товар у Києві.

2. Дати продукцію назву. 80% символів - словесні, оскільки споживачеві простіше вимовити слово, ніж висловити словами зображення.

3. Полегшити запам'ятовування товару. Логотип має бути якомога простіше. Прості знаки легше запам'ятовуються. Але, з іншого боку, оригінальне та складне зображення знайомого предмета запам'ятовується краще, ніж просте зображення незнайомого предмета. Логотип має запам'ятовуватися не так на кілька днів, але в довгі роки.

4. Вказати походження товару. Такий символ завжди сягає корінням у певне культурне середовище. Нерідко обирають знаки, що асоціюються з культурним устроєм країни-споживача.

5. Символізувати гарантію якості. В очах споживача товарні знаки можуть бути символом гарантії того, що ціни та якість товарів з одним і тим самим знаком не відрізнятимуться один від одного.

6. Повідомити коротку інформацію про товар. Потрібно створити зображення або знайти слово, яке породить бажані асоціації та уявлення про виріб.

7. Стимулювати бажання придбати. Чинники технічного властивості чи чинники, які стосуються підлозі покупця здатні надати стимулюючий вплив зробити покупку. Знак вселяє покупцю, що створюване ним уявлення продукті відповідає дійсності.
Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98