ЗАМОВИТИ

Історія товарних знаків



Товарні знаки (сьогодні звичніше – логотипи) існували ще у стародавньому світі. Близько 3000 років тому індійські ремісники мали звичай зображувати свої підписи на художніх творах перед їх відправкою до Ірану. Пізніше у вживанні знаходилося близько тисячі різних римських гончарних тавр, включаючи фабричне тавро FORTIS, яке стало настільки знаменитим, що його копіювали та підробляли. Сфера використання товарних знаків зросла за умов процвітаючої торгівлі середньовіччя.

Сьогодні товарні знаки використовуються повсюдно і більшість людей на планеті можуть відрізнити товарні знаки, які використовуються для двох видів безалкогольних напоїв Пепсі-Кола та Кока-Кола. Зростаюча значимість товарних знаків у комерційній діяльності обумовлена посилюється конкуренцією між фірмами, які здійснюють бізнес у більш ніж одній країні. Товарні знаки використовуються для того, щоб полегшити споживачам ідентифікацію самих товарів та послуг, а також їх якість та вартість. Товарний знак можна як інструмент зв'язку, використовуваний виробниками для залучення клієнтів. Так само, як і власне ім'я індивіда ідентифікує та відрізняє його від інших індивідів, товарний знак виконує основну функцію ідентифікації джерела продукту та відмінності цього продукту від інших продуктів. Наприклад, товарний знак допомагає покупцеві зробити вибір між милом Ivory і милом Dial.

Товарний знак у Дореволюційній Росії

Товарний знак засвідчує походження товару від відомого торгового чи промислового підприємства. Для захисту Товарних знаків від підробки потрібна реєстрація в урядових установах. У Росії її (за законом 1896) свідоцтво на Товарний знак видається відділом торгівлі міністерства торгівлі та промисловості. А. Небольсін, «Законодавство про фабричні та торгові клейми» (1886); Кобеляцький, «Промисл., Літературн. власність» (1896).

Товарний знак у СРСР

Порядок набуття права на Товарний знак, його використання та захисту визначався національним законодавством [наприклад, у СРСР постановою Ради Міністрів СРСР від 15 травня 1962 р. «Про товарні знаки», Положенням про товарні знаки (затверджено Державним комітетом Ради Міністрів СРСР у справах винаходів та відкриттів від 8 січня 1974)] та міжнародними угодами, найважливішими з яких є Паризька конвенція з охорони промислової власності 1883 р. та Мадридська угода про міжнародну реєстрацію товарних знаків 1891 р. (обе ратифіковані СРСР). У всіх соціалістичних країнах та більшості капіталістичних країн (наприклад, у ФРН, Франції, Японії, Італії, скандинавських країнах) виключне право на Торговий знак набувається шляхом його офіційної реєстрації (у СРСР — у Державному комітеті Ради Міністрів СРСР у справах винаходів та відкриттів), а в деяких державах (наприклад, у Великій Британії, США, Швейцарії) — через фактичне застосування Товарних знаків у господарському обороті.
Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98