ЗАМОВИТИ

Створення бренду магазин підлогових покриттів

Розробка назви:

Розробка назви ТМ для компанії та магазину підлогових покриттів елітного класу, а саме масивного паркету.

Основні побажання Клієнта були такими - назва повинна відображати високий рівень магазину, тому що ця продукція не потрібна. товар дуже дорогий.

Назва має бути ємна і в той же час нескладна, на західний манер, повинна добре звучати російською та англійською мовами. Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві LEGAR.

Назва на європейський манер. Освічено від прізвища австрійського композитора.

Франц Леґ (нім. Franz Leh, 30 квітня 1870, - 24 жовтня 1948) - угорський і австрійський композитор і диригент. Поряд із Йоганном Штраусом та Імре Кальманом — найбільший композитор віденської оперети.

Створення покриття для підлоги елітного класу можна зіставити з музикою – це як створення шедевра, тільки з дерева.

Назва LEGAR для компанії (магазину) була обрана як унікальна, яка ще не набридла нашому споживачеві, підкреслює ексклюзивність товару та ручну роботу при його виготовленні.

Твори ЛЕГАРА стали світовою класикою, їх виконують: Монтсеррат Кабальє, Лучано Паваротті, Пласідо Домінго та багато інших.

Асоціація назви: високий рівень магазину, західний стиль, унікальність та ексклюзивність кожного виду продукції.

У назві ТМ всього 5 букв, що дуже добре для запам'ятовування та домену сайту.

Розробка логотипу, створення фірмового стилю:

Було поставлене завдання: розробити цікавий, незабутній та стильний логотип для бренду.

Студія запропонувала на вибір Замовнику більше десяти варіантів логотипу, кожен з яких був розроблений у своєму стилі і мав свою легенду, під яку було стилістично адаптовано.

У процесі розгляду роботи, Замовник зупинився на трьох абсолютно різних варіанти логотипу. Після обговорення в студії ми дійшли одноголосного затвердження одного варіанту логотипу.

Розроблений логотип із знаком у вигляді лицарського шолома найточніше відповідає всім вимогам, які до нього висувалися.

Цей універсальний знак (може підійти для різних напрямків роботи), підкреслює серйозність компанії, вікові традиції бренду, елегантність і стиль продукції, що виробляється і продається.

Лицарський шолом дуже вдало закомпонований разом із підібраним під нього шрифтом. Таким Таким чином, логотип є єдиним цілим і виглядає монолітно.




Примітка: 3D візуалізація надана Замовником.



Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98