ЗАМОВИТИ

Створення бренду компанія моніторинг ЗМІ, медіа-аналіз

© Logomaser

Логотип є виразом сутності компанії, фірми, громадської організації будь-якої події або продукту. Логотипи є наочними знаками, їхній вид визначається об'єктом, що вони висловлюють. Дизайн логотипа створюється дизайнерами за допомогою геометричних чи інших форм. Наприклад, довкілля може бути представлена зображенням земної кулі.

Також іншими засобами створення візуального образу можуть бути наукові знаки, геральдичні форми або візуальні уявлення аналізованого НАЗВУ.

Дуже важливим є розташування предмета у логотипі. Ми вважаємо, що простий дизайн логотип рідко є якісним та ефективним.

Зазвичай логотип розробляється з використанням НАЗВ компанії або назви продукції. Дизайн логотипів, що включають букви, монограми або будь-який інший вид написання вимагає не менш ретельної розробки, як і графічне зображення.

У якісному логотипі має бути контраст і напруженість. Внутрішнє простір логотипу та місця між фігурами відіграють таку ж важливу роль, як та її вид. Існуючі графічні елементи логотипу мають утворювати єдине ціле. Фірмовий стиль логотипу має бути більшим, ніж просто скупчення незв'язаних елементів, які скріплюються разом кордоном.

Під час створення логотипу ми дотримуємося таких принципів:

1.Логотип повинен бути легко пізнаваним. Він повинен бути простим і незабутнім.

2. Мета розробки логотипу має визначати його вигляд.

3. Усі елементи логотипу мають бути помітні при його зменшенні.

4. Логотип має бути якісно відтворений у чорно-білому варіанті.

Перед розробкою варіантів логотипу, зробіть певну кількість різних начерків, і тільки після цього починайте його створювати у спеціальній програмі.

У назві ТМ всього 4 літери, що дуже добре для запам'ятовування та домену сайту.


Розробка логотипу:

При розробці логотипу, Замовник виявив кілька закономірностей, які необхідно було використовувати при створенні логотипу та фірмового стилю. Використовувати закономірності не заради того, щоб бути як усі, швидше, щоб бути в потоці.

1. КОЛІР: використовувати два кольори: СИНІЙ (у різних варіаціях) і СІРИЙ. Багато конкурентів використовують синій та помаранчевий кольори, проте поєднання синього та сірого виглядає спокійно та надійно. Нікою грайливості та хиткості. Раціональність та точність. У великому шумі інформації синій та сірий заспокоюють розум.

2. ШРИФТ: всі великі літери назви SIFT написані шрифтом без засічок, нахилів, фішок та будь-яких непотрібностей. Шрифт інших додаткових написів може відрізнятися від шрифту логотипу.

3. ЗНАК: необхідно поєднати 4 елементи: КОНУС, КРУГОВА ДІАГРАМА, СПІРАЛЬ, ВЕКТОР. Тепер по кожному з них по порядку:

КОНУС. Тут є дві образні інтерпретації: а) ми шукаємо крихти золота у величезному обсязі сировини, так би мовити відокремлюємо зерна від полови (перекладаючи на нашу мову, шукаємо по крихтах важливу інформацію, відсіваючи її від інформаційного шуму); б) фільтруємо за допомогою лійки (фільтра) лише цінну інформацію, і все непотрібне відсіюємо.

КРУГОВА ДІАГРАМА: В основі будь-якої аналітики лежать два види діаграм: кругова і лінійна (гістограма). Якщо уявити, що ми відрізали часточку лимона (який у розрізі нагадує кругову діаграму) і від центру зробили по радіусу розріз і потім два кінці загорнули в протилежні сторони і зупинилися на середині, ми отримаємо букву S, першу в нашій назві SIFT, з часточками символізувати діаграму.

СПІРАЛЬ та ВЕКТОР: У світі є дві ефективні моделі менеджменту: американська та японська. Обидві дуже ефективні. Якщо коротко, американська у векторному мисленні, тобто. знаходжусь у точці А, мета точка В, вибираю найкоротший шлях і починаю рух прямою. Японська модель спіральна, об'ємна, що враховує найдрібніші деталі, за принципом прямий шлях не завжди вірний. Американський стиль: бачу мету, не бачу перешкод (йду напролом). Японська як вода, що тече по руслу. Якщо є перешкода, наприклад камінь, вода просто омине його. Тобто. подолає перешкоду, навіть не помітивши її. Поєднання раціонального (американського) методу руху від простого до складного, від приватного до загального, з об'ємним, образним (японським) від більшого до малого, від цілого до приватного, дає ідеальний баланс двох когнітивних підходів.

Спіральне мислення японців та векторне мислення американців створює новий синтетичний склад розуму, що дозволяє бачити бізнес різноманітно. Ця відносно нова модель бізнесу зараз дуже популярна у багатьох провідних компаніях. Її ж я пропоную взяти за основу у SIFT.

Дуже за змістом схоже на спіраль ДНК - поєднання двох ліній. Тому цю схему умовно можна назвати ДНК-стратегією, яка кодує все тіло бізнесу компанії. Або можна розглядати як хвилю, синусоїду – «вгору-вниз». Коли вгору – ліва частина схеми, коли вниз – права. Вгору – створення, привнесення та накопичення знань, коли вниз – їхня витрата, втілення. Ніщо в цьому світі не існує поза цими коливаннями. Значить, треба їх бачити і в бізнесі також. Якщо вони розставлені по своїх місцях і тому утворюють свій цикл-кругообіг (а це і є породжувальна форма руху, що творить), який витягнутий ще і в лінію руху кудись вперед, і тому йде Розвиток тобто. "Свиток Раза". І якщо «спочатку було Слово», то будучи вираженим у «концепції» та «стратегії» - як феноменах постулювання (творіння словом та баченням своїм), - то, можливо, в'ється воно. Будучи зашито і стратегії, і в концепції, як у дві спіралі ДНК. Але тільки тут йдеться про ДНК Справи та бізнесу. Дві спіралі, рівноправні та паралельні.

До речі, якщо звернути увагу на інфографіку компаній, які показують статистику користувачів соціальних мереж, то це зазвичай виглядає як на першому малюнку. На решті так, як показують ДНК. Чи неправда є багато схожого.

НАДПИС: ANALYTICS for BUSINESS - потрібна, вона відразу показує спеціалізацію. Кожен, хто побачить десь логотип SIFT, відразу знатиме, чим же займається.



РЕЗУЛЬТАТ:
Створення фірмового стилю:




Відгук:

П.І.Б.: Гош Олексій Анатолійович

Компанія: "SIFT"

Посада: Директор з розвитку

Країна, місто: Україна, м. Київ

Ми дуже раді співпраці зі студією дизайну FloMaster/LogoMaster у рамках реалізації одного з наших проектів. Наша взаємодія виявилася надзвичайно плідною. За багатьма напрямками нам вдалося досягти більшого, ніж планувалося на початку.

Насамперед, хочемо подякувати команді за оперативність та професійний підхід до вирішення наших цілей. Перед фахівцями стояло дуже складне завдання в галузі брендингу, яке їм вдалося вирішити швидко, злагоджено та на високому якісному рівні. Ми щиро вдячні їм за це!

Сподіваємось на майбутню співпрацю!

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98