До нашої студії звернулися за редизайном упаковки ТМ "СИТИЙ ДВІР". Необхідно було зробити її яскравішою та цікавішою, а також адаптувати дизайн під макаронні вироби. Логотип та назву треба було залишити без змін.
В основі фірмового стилю упаковки лежить унікальне шрифтове рішення, що відображає яскравий сонячний характер і ґрунтовність бренду, а також сучасний і лідируючий характер продукту.
Колірна палітра, заснована на поєднанні небесно-блакитного, золотисто-жовтого та насиченого зеленого відтінків, відображає природний характер бренду та схильність до здорового способу життя.
Нами було розроблено та запропоновано різні п'ять концепцій, з яких Замовником була обрана одна, після незначної доопрацювання вона була погоджена та затверджена.
П.І.Б.: Шипуков Сергій Олегович
Компанія: ТЕМА-Б
Посада: Керівник проекту
Країна, місто: Україна, м. Київ
На відміну від багатьох компаній, ви не просто виконуєте замовлення, ви вирішуєте проблему клієнта. Дякую за роботу!
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98