ЗАМОВИТИ

Ребрендинг магазин побутової техніки

Постановка завдання:

Супермаркет «Valabi» (Україна, м. Чернівці) надає широкий вибір побутової техніки та електроніки - різні моделі холодильників, пилососів, пральних машин, телевізорів, посудомийних машин, прасок, електроплит, витяжок та багатьох інших товарів . Також магазин пропонує величезний асортимент аудіотехніки, відеотехніки, фототехніки, мобільних телефонів та комп'ютерної техніки.

До нас у студію звернулися за редизайном логотипу, фірмового стилю та розробкою повноцінного бренд-бука. Робота була дуже складною, тому що потрібно було не лише створити всі макети з нуля, а й систематизувати різноплановий матеріал, який було накопичено протягом двох років.

Замовник зіткнувся з тим, що при створенні будь-яких нових макетів немає єдиної концепції стилю, і всі вони розробляються лише на смак дизайнера.

Редизайн логотипу:

Роботу розпочали з редизайну логотипу. Зробивши аналіз існуючого логотипу, до нього було висунуто такі зауваження:

1. Фон, на якому використовується логотип, повинен бути єдиним. Зараз логотип використовується на білому та жовтому фоні. Пропонуємо використовувати логотип лише на жовтому фоні. Це дозволить підвищити впізнаваність бренду.

2. Наразі використовується два види логотипу. Це не правильно. Логотип має бути один і додатковий елемент фірмового стилю – кенгуру.

3. Напис: “супермаркет електроніки” – має бути єдиним за розміщенням, як у логотипі, так і у логотипі з додатковим елементом фірмового стилю – кенгуру.

4. Вилка та розетка повинні бути промальовані простіше та сучасніше, ці елементи не повинні накладатися один на одного.

5. Загальний вигляд кенгуру потрібно змінити і зробити більш правильним (форма тіла та лапи).

6. Відстань між літерами в назві Valabi – мають бути однакові (зараз вони різні).

Створення фірмового стилю:


На основі нового логотипу було розроблено п'ять концепцій фірмового стилю. Після узгодження із Замовником всі основні елементи були приведені до єдиного стилю.


Створення брендбука:


Всі необхідні для роботи елементи фірмового стилю були розроблені та узгоджені із Замовником. Після чого структурно розміщені та прописані у бренд-буку. Документ вийде на 60 сторінок і складається з чотирьох основних розділів: Основні елементи, Ділова документація, Іміджева та сувенірна продукція, Рекомендації щодо корпоративного дизайну.



Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98