ЗАМОВИТИ

Розробка логотипу, упаковки рибальські снасті, силіконові приманки

Розробка логотипу:

До нашої студії звернулися за створенням логотипу та упаковки японської ТМ “KEN KATSU”. У буквальному перекладі з японської мови: «меч, що перемагає» або «меч для перемоги» (японська філософія бойових мистецтв).

Логотип виконаний у трьох кольорах – червоному, білому та чорному. У Японії чорний колір – це колір радості. Білий - божественний колір, символ світла, чистоти та істини. Червоний колір рятує від злих сил, хвороб, бід, символізує любов, силу та мужність. Крім того, червоний – колір життя.

На задньому фоні присутній елемент прапора Японії - велике червоне коло, що втілює сонце, що сходить. Згідно з легендою, традиція цього прапора бере початок у XIII столітті, від часу монгольського вторгнення до Японії. Прапор був запропонований японському імператору, який вважається нащадком богині Сонця, буддійськими ченцями.

Шрифт назви ТМ “KEN KATSU” – строгий, з гострими елементами, що відбивають японський меч. Загальний вигляд логотипу відображає країну виробника ТМ, силу та мужність рибалки.

Розробка дизайну упаковки:

З урахуванням особливості логотипу та колірного рішення були розроблені дизайни упаковки для силіконових приманок та гачків. Фон виконаний у вигляді лусочок риби, щоб звернути на себе увагу і відразу показати сферу застосування та використання.

Для силіконових приманок використовується блістерна упаковка - практична сучасна упаковка з полімерних плівок (ПЕТ, ПВХ, полістирол) різної щільності. Головною перевагою блістерної упаковки є її міцність та прозорість.

В даний час сучасний підхід до оформлення товару вирішує все – продаж та місце на ринку. Якісна та креативна упаковка не тільки захищає товар від псування, а й прикрашає його, а також привертає погляд клієнта. Упаковка була розроблена з урахуванням усіх сучасних тенденцій та побажань клієнта, а також з урахуванням економії місця та, безумовно, з високими стандартами якості.

Ловися рибка велика та маленька!



3D візуалізація силіконової приманки:



Схематична модель приманки для упаковки:



Упаковка після виробництва:





Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98