ЗАМОВИТИ

Розробка логотипу, етикетки автомобільні фарби, лаки, шпаклівки

Розробка логотипу:

У нашу студію звернулися за створенням логотипу та етикетки ТМ “GTA” - автомобільні фарби, лаки, ґрунти, шпаклівки. Логотип повинен відображати автомобільну тематику та бути шрифтовим. Дизайнерами було прийнято рішення розробити логотип у стилі “GT” – позначення гоночного класу в автомобільних змаганнях (німецький аналог індекс – GTI). Для надання динаміки в логотипі використовується похилий шрифт, а для відображення спортивної тематики – червоний, чорний та сталевий колір.

Сама назва Gran Turismo (італ. Gran Turismo, англ. Grand Touring) - дослівно перекладається як «велика подорож». Gran Tour раніше називали поїздки через всю Європу у великих каретах, забезпечених усім необхідним для комфорту далекою дорогою. Автомобільний клас GT - це високошвидкісні автомобілі, як правило з 2- або 4-місним кузовом купе, призначені для комфортного пересування дорогами загального користування, без компромісів у цій галузі, характерних для справжніх спортивних автомобілів.


Розробка дизайну упаковки:

ТМ GTA є економ лінійкою товарів для кузовного ремонту. Етикетці потрібно виділятися на полиці, і вона не повинна мати аналогів на вигляд. Бренд повинен позиціонуватись яскраво, зухвало, і головне по-новому. Етикетка, поліграфічна та сувенірна продукція повинні заявити про вихід нового гравця на ринок із довгостроковими цілями та привернути увагу публіки. Зрозуміло, що звичайною гарною етикеткою з раціональним стилем таких цілей досягти буде дуже складно.

Замовник запропонував стилізувати ТМ GTA під всесвітньо популярну гру. GTA – це гра, основною темою якої є машини, тюнінг, ремонт, швидкість, драйв, жорсткий характер.

Таким чином, основна концепція та стиль бренду – мальовані машини та люди. Тут унікальності можна досягти за рахунок ексклюзивно створених ілюстрацій. Обов'язково мають бути розроблені персонажі (герої): маляри, технологи, колористи. Коли споживач стає героєм продукту, що купується, він бачить не просто людей, які говорять, як потрібно робити, а бачить на етикетці банки себе, він більш залучений у процес придбання даного продукту. Замість зброї та гангстерів (з гри) – використовуються майстри та маляри СТО з фарбами, шпателями, масками, що наносять лак на крило автомобіля тощо.


Стереотипи споживачів говорять про те, що зараз домогтися уваги можна за рахунок яскравого та зухвалого дизайну, агресивного графічного наповнення. Крім раціональних вигод, як-от якість і вартість, понад 80% покупок здійснюються емоційно – тобто. дуже сподобався продукт, і рука потяглася купити.

Важливим аспектом позиціонування бренду (його основою) стає зв'язок з певною епохою. Нині в Україні не стабільність та хаос. Споживач все рідше звертає увагу на спокійно оформлені товари-новинки. Найпопулярніші кольори року: червоний, оранжевий, чорний. Стиль гри GTA легко впізнають у всьому світі, а сама гра вже багато років знаходиться в ТОП-і і має мільйони шанувальників, аудиторія яких з кожним роком стає дедалі старшою (потенційні майбутні покупці).


Дизайн етикетки було розроблено з урахуванням концепції дизайну гри GTA. Були намальовані спортивні машини та персонаж – майстер із фарбування автомобіля.

В якості фону було використане карбонове покриття, таке як у спортивної Audi S7 (побажання Замовника).

У процесі роботи над створенням логотипу та етикетки було вирішено основне завдання - привернути увагу, відповідати обраному стилю, та відобразити головне посилання – зухвалість та брутальність.



Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98