ЗАМОВИТИ

Редизайн логотипу Інститут прикладних досліджень інженерно-геологічних геодезичних досліджень

Редизайн логотипу:

Інститут прикладних досліджень «АРАТТА» спеціалізується в галузі інженерно-геологічних, топографо-геодезичних досліджень для об'єктів промислового та цивільного будівництва, розвідки родовищ будівельних матеріалів. Вимірювальна лабораторія виконує роботи з дослідження ґрунтів, ґрунтових вод, будівельних матеріалів та виробів. Група досвідчених геофізиків та геологів розробляє нові методи та методики стосовно пошуків та розвідки родовищ нафти та газу.

До нас у студію звернулися за редизайном логотипу та створенням фірмового стилю компанії, а також за розробкою дизайну буклету. Основне завдання – залишити логотип без істотних змін (трикутник, сонце, шрифт) та розробити правильне за побудовою та універсальне написання назви у логотипі у зв'язку з тим, що іноземні Замовники його не правильно читають, а саме, назва має писатись як: «АRАТТА» . Проаналізувавши старий логотип, для його спрощення ми запропонували: прибрати блакитний фон у трикутнику, сонце зробити без розмитості і звести колірне рішення до трьох кольорів. На основі нового логотипу було розроблено фірмовий стиль трьома мовами – українською, російською та англійською.

АРАТТА - це колиска індоєвропейської цивілізації, і така назва для компанії була обрана не випадково. Інженерні дослідження, які виконує компанія, теж свого роду основа, початок будь-якого проекту, чи то невеликий котедж, чи титульний мостовий перехід. Повнота та якість інженерних досліджень безпосередньо пов'язані з оптимізацією проектних рішень, а значить і вартістю проекту.





Створення фірмового стилю:

На другому етапі роботи було створено фірмовий стиль, який відображає основні цінності компанії: відповідальність та надійність, постійний розвиток, орієнтацію на результат, довіру та взаємну повагу. Крім того, стояло завдання за допомогою дизайну підкреслити характерні особливості компанії - вирішення спеціальних (унікальних) завдань у галузі інженерної геології, випробування паль, інклінометричні дослідження у свердловинах, штампові випробування та інші, що дизайнери відобразили у вигляді горизонтальних ліній символічно нагадують буріння свердловин та зондування .




Розробка дизайну буклету:

Рекламний буклет компанії з описом послуг та виконаних проектів були розроблені на третьому етапі і являють собою солідну, важку книгу в твердій обкладинці для презентації матеріалу потенційним замовникам, інвесторам, девелоперам. Цей атрибут необхідний компанії при відвідуванні договірних зустрічей та переговорів на інвестиційних виставках, форумах або особистих зустрічах, а також для розсилки електронною поштою.


Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98