ЗАМОВИТИ

Створення бренду гастроном продуктовий магазин маркет

Створення назви, логотипу:

Розробка назви гастронома (Київ, Україна).

Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою та запам'ятовуваною. Асоціюватися з великим вибором продукції, якістю, європейським підходом у роботі та обслуговуванні покупця. Мовне написання – кирилиця. Назва має обов'язково однаково читатися та вимовлятися українською та російською мовами (написання – без українських літер).

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві ГРОСТ.

Придумана назва для бренду походить від слів:

GROSS (англ.) – великий, великий. Відображає великий вибір товару.

Також у назві зашифрована абревіатура ГОСТ - символ якісної продукції.

ГРОТ (фр. grotte від італ. grotta) - неглибока печера (використовувалася іноді для зберігання продовольства).

РОСТ – зростання прибутку, благополуччя магазину.

У назві закладено фінансовий успіх та процвітання магазину.

ГРОСТ – це новий та сучасний гастроном. Тут представлено широкий асортимент продукції на будь-який смак. Доброзичливі продавці з посмішкою зустрічають усіх покупців. На прилавках гастронома широко представлені продуктові товари: м'ясна та рибна гастрономія, хліб та хлібобулочні вироби, сири та молочні продукти, бакалія, кондитерські вироби та напої та щотижня діють постійні акційні пропозиції.









Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98