ЗАМОВИТИ

Розробка назви для торгової марки порошкових фарб

Створення назви, логотипу бренду

Розробка назви для торгової марки порошкових фарб (Made in EU).

Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною для ринку ЄС, тематичною, цікавою та незабутньою. Асоціюватися з лідером на ринку, надійним постачальником та виробником якісного товару. Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві EcoGard.

Розробка назви для торгової марки порошкових фарб (Made in EU).

Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною для ринку ЄС, тематичною, цікавою та незабутньою. Асоціюватися з лідером на ринку, надійним постачальником та виробником якісного товару. Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві EcoGard.

Назва походить від слів:

ECO (англ.) - еко (пов'язаний з екологією, навколишнім середовищем).

приставка ECO також є початковою частиною слова: ECONOMICAL (англ.) - ощадливий, економічний, економний.

GARDE (франц.) - Гард, гвардія. Асоціація з гарними та надійними воїнами.

GUARANTEE (англ.) – гарантія.

GUARD (англ.) – захист.

Порошкові фарби розроблені для того, щоб:
- забезпечити надійний захист,
- надати ЧЕРВОНИЙ вигляд виробам,
- забезпечити велику ЕКОНОМІЮ при декоративному чи захисному фарбуванні,
- Вирішувати ЕКОЛОГІЧНУ проблему в області покриттів.





Розроблений логотип бренду відображає замкнутий процес виробництва, що відображено у трикутнику. Це один із найбільш потужних та універсальних символів. Рівносторонній трикутник відображає сходження, добробут, гармонію та завершення. Трикутник, звернений вершиною нагору, є сонячним і має символіку життя та розвитку. Крапки у знаку відбивають процес нанесення порошкової фарби на поверхню виробу. Кольорове рішення логотипу виконано в зелено-синіх тонах для відображення екологічності та надійності продукції, що виробляється.

Порошкові фарби наносяться шляхом електростатичного напилення на металеву поверхню, що фарбується, і забезпечують велику щільність покриття, в порівнянні з традиційними емалями, а також забезпечують велику економію при декоративному або захисному фарбуванні широкого спектру поверхонь. Порошкові фарби застосовуються в промислових цілях, наприклад, для фарбування частин автомобілів, сільськогосподарського обладнання, а також для фарбування побутової техніки, приладів, меблів, спортивних товарів, дверей та багато іншого.



Створення фірмового стилю:

Створений фірмовий стиль виконаний у сучасному, інноваційному стилі та відображає місію компанії - виробництво високотехнологічних порошкових фарб, стабільність якості, виконання замовлень у найкоротші терміни.



Розробка дизайну упаковки:

Дизайн упаковки виконаний з урахуванням розробленого фірмового стилю. Порошкові фарби розроблені для того, щоб забезпечити надійний захист, надати гарний вигляд виробам, а також вирішувати екологічну проблему в області покриттів за рахунок практично повної відсутності у складі летючих компонентів та органічних розчинників.



Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98