ЗАМОВИТИ

Розробка назви для торгової марки LED продукції

Створення назви, логотипу бренду

Розробка назви для торгової марки LED продукції.

Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою та запам'ятовуваною. Асоціюватись із затишком у будинку, надійним виробником якісного товару. Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві Vestum.

Назва походить від слів:

Веста (лат. Vesta) — богиня, покровителька сімейного вогнища, будинку.

Назва говорить про створення затишку в будинку (приміщенні) – приємне та м'яке світло від ламп.

Закінчення слова: на UM (Розум) – розумний. Розумне рішення у сфері LED продукції.

Красиве і незабутнє слово, яке викликає довіру, а також відображає професіоналізм бренду.


Розроблений логотип виконаний у шрифтовому виконанні як аналогічні відомі бренди в галузі LED продукції. Образ логотипу Vestum несе в собі тільки найменування торгової марки, для відображення якого використано великий ущільнений шрифт, розроблений дизайнерами нашої студії. Червоний колір логотипу відображає яскраве світло, інновації, стабільність, лідерство та надійність бренду.




Розробка дизайну упаковки:

Здатність товару до ідентифікації є основою всієї його комунікаційної стратегії, особливо, якщо йдеться про такий насичений товарний сегмент як ринок світлодіодної продукції. Саме тут, у різноманітності торгових марок, їх яскравих упаковок та реклами, виділити власну продукцію на тлі конкурентів ставати все складнішими. Наявність безлічі подібних пропозицій призводить до того, що споживач позбавлений часу на здійснення вибору і, згідно з дослідженнями, повинен визначитися з покупкою менш ніж за три секунди. Така ситуація створює у споживача стан комунікативного навантаження, коли він перестає сприймати деталі дизайну та його знакові конструкції, а переходить до первинного аналізу на основі сприйняття кольорових плям.

Таким чином, дизайн упаковки виконаний без застосування ілюстрацій, у простому та строгому дизайні, а її графічна форма позбавлена зайвих подробиць. У структурі дизайну використано принцип вертикального осьового композиційного балансу, що надає упаковці статичності та ґрунтовності. Базовими елементами дизайну упаковки є логотип та фото продукції (лампи). Їхнє композиційне розміщення та протиставлення шрифтового рішення забезпечує загальну візуальну виразність дизайну. Для універсальності у питанні розміщення упаковки на полиці в магазині вона має дві лицьові сторони, на яких зображення нанесені у взаємно-перпендикулярних напрямках. На сторонах коробки, що залишилися, розміщена інформація про торгову марку та технічні характеристики LED продукції.

Покупці середнього та старшого віку, оцінюючи лаконічність дизайну упаковки, відзначать строгий фірмовий стиль, який відображає існуючі в уявленні споживачів асоціативні характеристики продукту. Червоно-білий колір упаковки оберуть ті, хто цінує традиції та впевнено стоїть на ногах, оскільки він уособлює стриманість та стабільність, і відображає філософію тепла, затишку та комфорту в будинку.

При всій стриманій стилістиці оформлення упаковка є виділяється на полиці і привертає увагу. Вона швидко, ефективно та привабливо впливає на споживача на поверхневому рівні сприйняття. Таким чином, комунікативні складові візуальної форми та смислового змісту визначають ТМ “Vestum” як перспективну класичну торгову марку середнього цінового сегменту. Якісну марку, яку купують.



Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98