ЗАМОВИТИ

Редизайн розробка логотипу годинник бренду

Редизайн логотипу:

ТМ «SLAVA» - годинниковий бренд, створений та зареєстрований у 1998 році в Європі. Годинник бренду оснащений японськими механізмами Miyota. Фірма Miyota, заснована в 1981 році, є структурним підрозділом концерну CITIZEN WATCH CO., LTD. — найбільшої у світі годинникової компанії, яка виробляє близько 22% усіх годинників у світі (понад 240 мільйонів годинників на рік). Miyota — один із трьох лідерів виробництва годинникових механізмів у світі поряд із японською компанією Seiko та швейцарською ЕТА. У годинах багатьох відомих марок (європейських, американських, японських) стоять механізми Miyota. Ці механізми виготовляються лише в Японії та відрізняються дуже високою надійністю.

На циферблат годинника ТМ «SLAVA» встановлюють міцне мінеральне скло, а корпус виготовляють із високоякісних матеріалів (нержавіюча сталь). В асортименті годинника можна зустріти як механічні, так і кварцові моделі. Чоловічий і жіночий годинник мають цікавий дизайн і різноманітні у своєму стилі. Вибираючи такий аксесуар, ви зможете підібрати його за стилем та формою, яка Вам найбільше підходить. Деякі моделі, переважно, жіночі прикрашають кристалами Swarovski. Демократична ціна та стильний дизайн – основні характеристики цієї торгової марки.

До нас у студію звернулися за редизайном логотипу ТМ «SLAVA». Основне завдання – розробити правильне побудова логотипу, а як і зробити його цікавішим і універсальним використання, тобто. по суті – створити новий логотип бренду.



Новий логотип складається з назви торгової марки SLAVA і знака у вигляді кола, в якому знаходяться букви SL. Шрифтове написання назви у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду. Чорний колір логотипу відображає строгість та нові технології.



Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98