ЗАМОВИТИ

Створення бренду логотипу оптовий маркет самообслуговування

Створення назви, логотипу:

Розробка назви для оптового маркету самообслуговування (Україна, Чернігівська область, м.Носівка).

Основні побажання Клієнта були такими – назва має бути цікавою та відображати сферу діяльності. Обов'язковою є наявність у слові приставки ОПТ. Назва має однаково писатися українською та російською мовами. Головний сенс назви – купити товар дешевше. Мовне написання – кирилиця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві ОПТУМ.

Придумана назва бренду ОПТУМ створена на західний манер і утворена від слів:

ОПТ (укр., рос.).

Закінчення слова: UM - розумно, розумний.

Купити товар з розумом (тобто за оптимальною ціною).

Оптовий маркет самообслуговування для розумних людей.

Гарне і незабутнє слово, яке викликає довіру, а також відображає професіоналізм компанії.



До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні образ, що запам'ятовується. Головне - це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні, в т.ч. на вивіску.

Таким чином, було прийнято рішення використовувати шрифтовий логотип, без окремої та явної графічної частини. Шрифтове написання назви в логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та скомпоноване у вигляді продуктового візка товару для відображення тематики бренду - оптовий маркет самообслуговування.

Кольорове рішення логотипу виконано за допомогою золотого кольору.

Колірне рішення логотипу виконане з використанням двох кольорів: зеленого та помаранчевого. Це поєднання досить рідкісне. Зелений колір відображає натуральну та екологічно чисту продукцію, а помаранчевий – процвітання, стабільність, довіра та високий рівень маркету.






Розробка фірмового стилю:

Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає солідність бренду. В рамках замовлення були розроблені дисконтні картки та пакети. Розроблений фірмовий стиль виконаний із застосуванням додаткових графічних елементів. Основною відмінністю розробленого стилю є запам'ятовуваність та інноваційність.



Розробка білборда та банера:

У рамках замовлення було розроблено універсальний макет білборда, на якому передбачається зміна акційного товару, залежно від поточної ціни та банер виконаний з урахуванням фірмового стилю, який розміщуватиметься на фасаді будівлі.



Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98