ЗАМОВИТИ

Створення бренду назва логотип каршеринг оренда автомобіля

Створення назви, логотипу:

Розробка назви для каршерингу (Україна, м.Київ).

Каршеринг (англ. carsharing) - короткострокова оренда автомобіля з похвилинною або погодинною оплатою, що зазвичай використовується для коротких внутрішньоміських поїздок. Ця послуга призначається тим, хто планують орендувати автомобіль на тривалий час, а, наприклад, кілька годин. Клієнт оплачує лише час використання автомобіля, тобто розрахункова сума залежатиме від того, який період часу автомобіль знаходився в оренді та який кілометраж він проїхав.

Багато хто порівнює каршеринг зі стандартним прокатом автомобілів, але це зовсім різні речі. По-перше, послуга каршерингу відрізняється від звичайного прокату тим, що працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Це говорить про те, що взяти і повернути автомобіль можна в будь-який день, у будь-який час доби, чого не можна зробити у звичайних компаніях з прокату, які відкриті лише в робочий час. Також, на відміну від довгострокової оренди, бронювання, оренда та повернення автомобіля в системі каршерингу автоматизовані.

Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою, унікальною та легкою для запам'ятовування. Асоціюватись із сферою діяльності. Мовне написання – англійська.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві HeyWay.

Назва каршерингу походить від слів:

Hey (англ.): привіт, гей!

Way (англ.): шлях, дорога, напрямок.

HeyWay = Привіт дорога!

Привітна, позитивна, римована та доброзичлива назва.

Назва схожа на highway (англ.) - магістраль, шосе.

Назва легко вимовляється та запам'ятовується всіма мовами.



До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується.

Логотип являє собою об'єднання назви бренду та графічної частини в єдине ціле, виконане у вигляді контуру легкового автомобіля та циферблату годинника зі стрілками (для відображення специфіки оренди автомобіля з похвилинною або погодинною оплатою). Шрифтове написання назви HeyWay в логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду.

Колірне рішення логотипу виконане у трьох кольорах: сірий, білий та помаранчевий. Сірий – безпека, надійність, гідність, завершеність, практичність. Помаранчевий колір відображає оренду, викликає приємні відчуття та символізує рух, радість та оптимізм, що дуже важливо у сфері послуг.





Створення слогану:
Управляй своїм рухом 24/7

Доступний руль 24/7

Створення фірмового стилю:

Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає динаміку послуг компанії. В рамках замовлення розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверт, фірмовий бланк. Розроблений фірмовий стиль виконаний у вигляді квадратних елементів із стрілками. Основною відмінністю стилю є строгість, запам'ятовуваність і елегантність.



Розробка презентації:

Розробка презентації була виконана з урахуванням фірмового стилю. Презентація відображає суть послуги каршерингу та призначена для партнерів та клієнтів компанії. Створення дизайну та оформленням презентації було виконано російською, українською та англійською мовами у PowerPoint та PDF на 20 сторінок. Весь процес розробки поетапно узгоджувався із Замовником.



Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98