ЗАМОВИТИ

Назва бренду логотип упаковка бакалію продовольчі товари крупи борошно цукор

Створення назви, логотипу:

Розробка міжнародного назви для бренду бакалії, тобто. продовольчих товарів (крупи, борошно, цукор та інше) які виготовляються, фасуються в Україні та продаватимуться за кордоном.

Основні побажання Клієнта були такими – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних назв, + вільний домен для сайту .com).

Асоціюватися з тематикою бренду та високою якістю продукції. Мовне написання – латиниця. Бажана назва на італійський манер.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві GRANDIORA.

Назва бренду на італійський манер утворена від:

GRANDE (італ.):

  • великий; великий; високий, високий
  • великий, великий, відомий
  • рясна; значний; численний
  • багатий.

ORA (італ.) – тепер, зараз.

Назва відображає великий вибір продукції під одним брендом.

Образ грандіозної та незабутньої страви, яку можна приготувати з цієї продукції.

Назва також несе у собі фінансовий добробут майбутньому бренду – багатий.

Назва дуже добре зрозуміла і сприйматиметься вітчизняним покупцем, т.к. у ньому закладено українське слово "ОРАТІ" - тобто. "обробляти землю", що безпосередньо пов'язано з тематикою продукції бренду.


До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – коробку, етикетку, упаковку тощо.

Логотип складається з назви торгової марки та знака у вигляді сонця та листочків. Шрифтове написання назви у логотипі “GRANDIORA” розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду.

Колірне рішення логотипу виконане в зеленому та жовтому кольорах. Зелений колір у логотипі відображає натуральність та природність продукції. Крім того, саме цей колір прийнятий у всьому світі, як найбезпечніший. Жовтий – колір сонця та лідерства. Відображає високу якість продукції.




Розробка дизайну упаковки:

В основі дизайну упаковки лежить унікальний фірмовий стиль, виконаний у сучасному строгому стилі. У дизайні кожної упаковки використовується фотографія продукту всередині. Цікава та оригінальна упаковка – запорука успіху виробника. Дуже часто покупці приймають рішення про купівлю безпосередньо перед вітриною і часто не мають певних переваг. Адже кожному з нас часто хочеться різноманітності. Саме тому стильно оформлена упаковка звертає на себе погляди покупців.

Цікавий та креативний дизайн упаковки допоможе вашій продукції бути унікальною на ринку. Покупці зможуть відразу дізнатися її серед багатьох інших і бути впевненими як ваш натуральний і якісний продукт.



Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98