Створення міжнародного бренду для соусів, майонезів, маргарину та спреду.
Роботу розпочали з розробки назви. Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних брендів + вільний домен для сайту .com). Асоціюватися з тематикою бренду та високою якістю продукції. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві Divolton.
Назва бренду утворена від об'єднання слів:
Dive (англ.) - розподіл.
Division (англ.) - швидкий рух.
Назва відображає швидкий та динамічний бренд, який добре продаватиметься.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і солідний образ, що відображає тематику бренду.
Розроблений логотип виконаний у вигляді еліпса, який асоціюється з розвитком, рухом, прагненням до досконалості. Дві сторони еліпса символізують зниження та сходження, інволюцію та еволюцію.
Колірне рішення логотипу виконане в червоному кольорі. Червоний колір логотипу відображає інновації, стабільність та лідерство бренду.
Шрифтове написання назви Divolton розроблено дизайнерами нашої студії.
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98