Розробка назви, логотипу, фірмового стилю для велосипедів.
Роботу розпочали з розробки назви бренду. Основні побажання Клієнта були такими – назва має бути зрозумілою, цікавою та легкою для запам'ятовування.
Асоціюватися з тематикою бренду та високою якістю продукції. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві REMAXA.
Придумана назва, утворена від слів:
REMOVAL [англ.] – переміщення, переїзд.
REMAIN [англ.] – залишатися в стані.
REMA [італ.] – бурхливий приплив.
MAX [італ.] – максимум, максимально, найбільше.
Рух на велосипеді можна асоціювати з “бурхливим припливом” – ви вдихаєте на повні груди повітря, летить. Отримання максимального задоволення від руху, у постійному стані руху.
Назва надійна та серйозна, на підсвідомому рівні викликає довіру та говорить про якісний бренд.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і солідний образ, що відображає тематику бренду.
Розроблений знак логотипу виконаний у вигляді стилізації в динаміці першої літери назви "R". Логотип, що використовує таку графічну побудову, побічно характеризує бренд як єдиний, цілісний та універсальний.
Колірне рішення логотипу виконане в синіх кольорах. Синій колір асоціюється із важливістю, авторитетністю, надійністю, впевненістю.
Шрифтове написання назви “REMAXA” розроблено дизайнерами нашої студії та виконане у строгому стилі.
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. В рамках замовлення було розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверти, фірмовий бланк. Розроблений фірмовий стиль своїми елементами доповнює логотип, створюючи єдиний та універсальний блок інформації. Основною відмінністю стилю є простота, строгість і запам'ятовуваність.
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98