Розробка міжнародного бренду в'язаних шапок “під ключ” (Україна).
Роботу розпочали з розробки назви. Основні побажання Клієнта були такими – назва має бути унікальною (у світі не повинно бути аналогічних брендів + вільний домен для сайту .com). Асоціюватися з тематикою бренду та високою якістю продукції. Назва має бути універсальною та підходити як для чоловічої, так і жіночої аудиторії бренду. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві MONCRIS.
Назва бренду “MONCRIS” утворена від об'єднання слів:
Mon (англ.) - "один, єдиний" моно-, одно-, єдино-.
Єдиний бренд жіночих та чоловічих шапок.
Назва відображає індивідуальний стиль людини.
Crystal (англ.) – кристал (тематика снігу, кристали льоду).
Легко читається, запам'ятовується, універсальна, загадкова і серйозна назва для бренду.
MONCRIS - красива, солідна, цікава та загадкова назва.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги – простий у використанні та солідний образ, що запам'ятовується.
Розроблений логотип виконаний у вигляді вензеля. У квадраті зашифровано букву "M". Форма квадрата викликає відчуття стабільності, міцності, консервативності та врівноваженості сторін.
Колірне рішення логотипу виконане в чорному та білому кольорі. Чорний колір виглядає благородно та відображає впевнений та надійний бренд. Білий – чистота та ефективність.
Шрифтове написання назви "MONCRIS" розроблено дизайнерами нашої студії.
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. В рамках замовлення було розроблено стандартний набір документів: візитні картки, фірмовий бланк та пакет. Розроблений фірмовий стиль своїми елементами доповнює логотип, створюючи єдиний та універсальний блок інформації. Основною відмінністю стилю є простота, строгість і запам'ятовуваність.
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98